Κυκλοφοριακό χάος, δυσκολία προσέγγισης στα παράπλευρα νοσοκομεία και πολύ μεγάλο πρόβλημα για τους καταστηματάρχες και τους κατοίκους της περιοχής είναι μερικές μόνον από τις συνέπειες που έχει προκαλέσει η κατασκευή του υπόγειου γκαράζ απέναντι από τα Νοσοκομεία Παίδων στο Γουδί, κλείνοντας την κεντρική οδό Μικράς Ασίας. Το παραπάνω θέμα έθεσε στη χτεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αθηναίων ο Μανώλης Δανδουλάκης της «Συμπαράταξης για την Αθήνα», το οποίο και αποφάσισε ν' ανοίξει άμεσα ο δρόμος.
Το γκαράζ κατασκευάζεται απέναντι από τα Νοσοκομεία Παίδων, κάτω από πάρκο έκτασης περίπου 10 στρεμμάτων, με βάση σχετική απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ. Το κυκλοφοριακό κομφούζιο έχει γίνει δεύτερη φύση της περιοχής. Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε χτες ότι πρέπει να ανοίξει η οδός Μικράς Ασίας και εξουσιοδότησε τον αναπληρωτή δήμαρχο Ν. Γιατράκο να συναντηθεί με εκπροσώπους της αναδόχου εταιρίας προκειμένου να υπάρξει κάποια λύση. Σε αντίθετη περίπτωση ο δήμος θα καταφύγει στα απαραίτητα νομικά μέτρα.
Μια σειρά από καταστήματα στη Μ. Ασίας βρίσκονται στο χείλος της καταστροφής, αφού είναι αποκλεισμένα. Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταστηματάρχες εξέθεσε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο εκπρόσωπός τους, Παν. Ζαφειρόπουλος.
Εκτός όμως από το συγκεκριμένο πρόβλημα της περιοχής, ο Μ. Δανδουλάκης έθεσε το σοβαρό πρόβλημα του τρόπου με τον οποίο γίνεται η επιλογή των χώρων για τα γκαράζ. Χωρίς συγκεκριμένες περιβαλλοντικές ή κυκλοφοριακές μελέτες, φαίνεται πως πρώτιστη επιλογή του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι να κατασκευαστούν γκαράζ κάτω από πλατείες ή πάρκα που ήδη υπάρχουν. «Πρόκειται για την εύκολη λύση - επισήμανε ο δημοτικός σύμβουλος - μια και δε χρειάζονται έτσι, ούτε απαλλοτριώσεις ούτε κάποια άλλη χρονοβόρα διαδικασία».
Η διοίκηση του Δήμου Αθηναίων, θεωρώντας προφανώς πως το θέμα δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της, δεν είχε προχωρήσει μέχρι χτες σε καμιά ενέργεια. Γεγονός που δείχνει και τις προτεραιότητές της...