Περιοδικά των ΗΠΑ πλασάρουν ναρκωτικά ανενόχλητα και παντού, προωθώντας τη ναρκοκουλτούρα σε όλον τον κόσμο
Με εικόνες όπως αυτή γίνεται εμφανής η προσπάθεια των εμπόρων να ταυτίσουν συγκροτήματα μουσικής με την χρήση ναρκωτικών |
Η χώρα της «ελευθερίας» μπορεί να προωθεί επεμβάσεις σε χώρες του λεγόμενου τρίτου κόσμου, με πρόσχημα τον πόλεμο ενάντια στους εμπόρους ναρκωτικών. Οι υποψήφιοι για την προεδρία να χρησιμοποιούν αντιναρκωτικά σλόγκαν στις προεκλογικές εκστρατείες. Οι αρχές επισήμως να διώκουν τα ναρκωτικά. Την ίδια ώρα, όμως, επιτρέπουν - τουλάχιστον - την έκδοση και ελεύθερη κυκλοφορία εντύπων που προπαγανδίζουν τη χρήση χασίς και μαριχουάνας και προωθούν την εμπορία τους. Επιτρέπουν το ηλεκτρονικό εμπόριο ναρκωτικών ουσιών. Την αποστολή τους μέσω ταχυδρομείου.
Σιγοντάρουν την ανάπτυξη μιας τεράστιας αγοράς, όχι μόνο με ναρκωτικά, αλλά και προϊόντα που εμποδίζουν την ανίχνευσή τους. Σε αγαστή συνεργασία με τον Καναδά και άλλες ανεπτυγμένες χώρες στήνουν επιχειρήσεις εμπορίας. Κάνουν τα στραβά μάτια σε καλλιέργειες χιλιάδων τόνων. Κατασκευάζουν και εξάγουν τη ναρκοκουλτούρα τους με σκοπό την καθυπόταξη κάθε πνεύματος αντίστασης στη χαζοχαρούμενη ύπνωση και τα παρεπόμενά της.
Διαβάζοντας ένα και μόνο περιοδικό που κυκλοφορεί ελεύθερα στις ΗΠΑ και αποστέλλεται σε όλον τον κόσμο, παίρνουμε μια πρώτη ιδέα για το τι θα επακολουθήσει και στην Ελλάδα, αν προωθηθούν όλα τα «προοδευτικά» που ακούγονται, περί ελεύθερης χρήσης ναρκωτικών κτλ. Επίσης, αναγκαζόμαστε να παραδεχτούμε ότι οι δηλώσεις του υπουργού Εξωτερικών Γ. Παπανδρέου (περί καλλιέργειας «κανναβουριάς» στα μπαλκόνια μας) είναι κάπως ξεπερασμένες για τους πολιτικούς προϊσταμένους του.
Ολα τά 'χει ο μπαξές. |
Με έδρα τη Νέα Υόρκη κυκλοφορεί, τουλάχιστον, ένα μηνιαίο περιοδικό για την αγορά ναρκωτικών. Αποστέλλεται ταχυδρομικά σε ολόκληρο τον κόσμο. Φυλλομετρώντας το, βρίσκουμε:
- Σημείωμα του εκδότη, που καυχάται για την ειδικότητά του να ταξιδεύει μεταφέροντας μαριχουάνα, χωρίς να συλλαμβάνεται. Δίνει συμβουλές για να περνά κανείς απαρατήρητος από τις διωκτικές αρχές: «Στα αυτοκίνητα να το έχετε κρυμμένο. Φοράτε ζώνη ασφαλείας. Τηρείτε τα όρια ταχύτητας. Μην καπνίζετε, ενώ οδηγάτε. Να είστε "περιποιημένοι". Φοράτε καθαρά ρούχα, κάντε μπάνιο, ξυριστείτε».
- Αρθρα για μουσικούς. Με αφορμή την παρουσίαση δισκογραφικών δουλιών ή άλλων δραστηριοτήτων, φιλοξενούνται δηλώσεις υπέρ της χρήσης κάνναβης. Δημοσιεύονται φωτογραφίες τους με τσιγαριλίκια κτλ.
- Αφιέρωμα στο «ναρκοτουρισμό». Παρουσιάζονται 25 «κορυφαίοι» ταξιδιωτικοί προορισμοί. Τα κριτήρια; Εύκολη αγορά ναρκωτικών. Καλή ποιότητα κάνναβης. Χαμηλές τιμές. «Χαλαρές» ή εξαγοράσιμες διωκτικές αρχές. Αξιοθέατα.
Στις ΗΠΑ καταμετρούνται επτά προορισμοί. Στη Νέα Υόρκη, «μην παρασυρθείτε από κανέναν ντίλερ και πληρώσετε εξωφρενικές, "γιάπικες" τιμές. Δεν υπάρχει μαριχουάνα που να κοστίζει 700 δολάρια η ουγκιά».
Από τον λεγόμενο Τρίτο Κόσμο, όπου υποτίθεται πως υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα, παρουσιάζονται μόνο τέσσερις τοποθεσίες (Τζαμάικα, Ινδία, Μεξικό και Μαρόκο).
- Αρθρο ενός καλλιεργητή δενδρυλλίων σε εσωτερικό χώρο. Πόσες και τι λάμπες χρησιμοποίησε. Πόσο και τι λίπασμα. Πόσο χώρο χρειάστηκε. Πότε έδωσαν «σοδειά». Ποια ποικιλία είναι οικονομικότερη.
- Αρθρο για τελετή φυλής Ινδιάνων στη ζούγκλα του Αμαζονίου. Βράζουν «βότανα» και πίνουν το «τσάι». Ισχυρές παραισθήσεις, που «εξωτερικεύουν τον εσωτερικό σου κόσμο, τις φοβίες σου, τα καλά σου συναισθήματα ή την εχθρότητα που κρύβεις. Οταν αντιμετωπίζεις φόβο, αντίσταση ή ενοχή, ο εμετός λειτουργεί ως κάθαρση». Οι επιπτώσεις άρχισαν να ξεθωριάζουν, τέσσερις ώρες αργότερα.
- Αρθρο για πράγματα που κάθε «χώρος καλλιέργειας» πρέπει να διαθέτει. Οπως υπομονή: «Δώστε χρόνο στα φυτά να δείξουν βελτιώσεις, αφού έχετε κάνει αλλαγές στη λίπανση ή ψεκάσατε για ζωύφια. Αντισταθείτε στον πειρασμό να κόψετε τα μπουμπούκια πριν ωριμάσουν.» «Οχι» στη χρήση ζυγαριάς: «Ξέρω ότι διασκεδάζετε να μετράτε την πρόοδο σας (σ. σ.: στην καλλιέργεια), αλλά οι αστυνομικοί θα σας κατηγορήσουν για έμπορο».
- Φωτογραφίες από καλλιέργειες ή ιδιωτικές συλλογές αξεσουάρ (πίπες κ. ά.), που στέλνουν περήφανοι για το έργο τους «καλλιεργητές». Δημοσιεύονται οι φωτογραφίες με την «καλλιέργεια του μήνα», «το "λουλούδι" του μήνα» και «τον "φτιαγμένο" του μήνα».