Εμπειρογνώμονες των συγγενών θυμάτων του εγκλήματος των Τεμπών αμφισβητούν τη γνησιότητα των τριών βίντεο στον Πλαταμώνα για την πορεία της εμπορικής αμαξοστοιχίας λίγο πριν τη μετωπική σύγκρουση με την επιβατική αμαξοστοιχία, που παρουσίασε η εταιρεία «Interstar», που είχε τον έλεγχο του συστήματος καταγραφής και αποθήκευσης του υλικού από το δίκτυο καμερών. Τα βίντεο είχε παρουσιάσει 2 χρόνια μετά το έγκλημα ο πληρεξούσιος δικηγόρος Β. Καπερνάρος, ως απόδειξη ότι δεν μετέφερε κάποια δεξαμενή με εύφλεκτο υλικό.
Τώρα ο Φεντερίκο Καράσκο, επιστήμονας πληροφορικής, μέλος της ομάδας εμπειρογνωμόνων των οικογενειών, αναφέρει ότι μετά την έρευνά του φαίνεται πως πληθώρα οπτικοακουστικού υλικού που αφορούσε τις ημερομηνίες του δυστυχήματος, είχαν σβηστεί από τους σέρβερ της εταιρείας «Interstar». Σημειώνει ότι το επίμαχο βίντεο από την κάμερα του Πλαταμώνα είναι αλλοιωμένο. Για τον λόγο αυτό ζητά να ξεκινήσει νέα έρευνα για τις συνθήκες καταγραφής, φύλαξης και παράδοσης του υλικού, ενώ αναφέρει ότι τα βίντεο που έχει ο εφέτης ανακριτής στη Λάρισα που χειρίζεται την υπόθεση, παρουσιάζουν σωρεία χρονικών αποκλίσεων και αλλοιώσεων.
Για τα λεγόμενά του επικαλείται δύο τεχνικές εκθέσεις, ανάμεσά τους και του Βασίλη Κοκοτσάκη, που είναι επίσης μέλος της ομάδας εμπειρογνωμόνων και απορρίπτει τα συμπεράσματα των δύο εκθέσεων της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών (ΔΕΕ) χαρακτηρίζοντας τις αναλύσεις τους τεχνικά ανεπαρκείς, ελλιπώς τεκμηριωμένες και ασαφείς ως προς τα δεδομένα και τη μεθοδολογία.
Παράλληλα, η ομάδα εμπειρογνωμόνων τονίζει ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις επεξεργασίας και αλλοίωσης των βίντεο, καθώς δεν δικαιολογείται από τη ΔΕΕ η απουσία πρωτογενών μεταδεδομένων, ενώ τα ψηφιακά υδατογραφήματα (π.χ. στην ώρα και την ημερομηνία) χαρακτηρίζονται από ασυνέχειες, που πιθανόν παραπέμπουν σε ψηφιακή τροποποίηση του υλικού.
Η όλη υπόθεση έχει ξεσηκώσει και πάλι μια ανέξοδη κοκορομαχία ανάμεσα σε κυβέρνηση και ΣΥΡΙΖΑ, που κύρια επιδίωξη έχει να «θολώσει τα νερά» για το πραγματικό έγκλημα της πολιτικής που υπηρέτησαν διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις, της υποστελέχωσης, της κατάτμησης του σιδηρόδρομου, της «απελευθέρωσης» και ιδιωτικοποίησης για τα κέρδη των ομίλων σε βάρος της ασφάλειας εργαζομένων και επιβατών, που οδήγησε στη μετωπική σύγκρουση των τρένων.