Τετάρτη 10 Ιούλη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 3
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΤΟΜΕΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
Οι εργαζόμενοι και ο λαός να διεκδικήσουν σύγχρονες, φθηνές και ασφαλείς συγκοινωνίες μακριά από τις «ράγες» του κέρδους

Eurokinissi

Τις φιέστες και τις φωτογραφίες κυβερνητικών στελεχών, υπουργών, που περισσεύουν το τελευταίο διάστημα, με αποκορύφωμα την επίσκεψη του πρωθυπουργού στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ με φόντο τα καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία, σχολιάζει σε ανακοίνωσή της η ΤΟ Μεταφορών της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ.

Υπογραμμίζει πως «άχνα δεν βγάλανε γιατί κυκλοφορούν τα 40 από τα 140 νέα ηλεκτρικά οχήματα, κουβέντα δεν είπανε για τον ελλιπή σχεδιασμό εκπαίδευσης των εργαζομένων τόσο για την οδήγησή τους όσο και τη συντήρηση και επισκευή τους, κουβέντα γιατί ακόμα δεν έχει υλοποιηθεί η τοποθέτηση των αναγκαίων φορτιστών στα αμαξοστάσια».

«Αυτό που δεν περισσεύει», τονίζει η ανακοίνωση, είναι «η υπομονή και η οργή χιλιάδων επιβατών και εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες από αυτό που βιώνουν καθημερινά» και αναφέρει πιο αναλυτικά:

«Ατέλειωτη αναμονή, που για λεωφορειακές γραμμές κορμού ξεπερνά τα είκοσι λεπτά, συρμοί χωρίς κλιματισμό μέσα στον καύσωνα, που μπορούν να σταματήσουν και να μην επανεκκινήσουν, λεωφορεία που με βλάβες ακινητοποιούνται στη μέση του πουθενά και ο μακρύς κατάλογος δεν σταματά. Στην ουσία, αυτό που κυριαρχεί σήμερα στις αστικές συγκοινωνίες για τον εργαζόμενο του λεκανοπεδίου είναι ότι δεν ξέρει πότε και πώς θα φτάσει στη δουλειά του.

Αυτή η κατάσταση συνυπάρχει με πολύ σοβαρά ζητήματα ασφάλειας που ανά πάσα στιγμή μπορούν να προκαλέσουν ανεξέλεγκτης έκτασης ατυχήματα. Τα παραδείγματα της επιδομής των ραγών στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, η φωτοσήμανση, η ανεξέλεγκτη κατάσταση των λεωφορειακών γραμμών που έχουν δοθεί στα ΚΤΕΛ με οχήματα που δεν επιβάλλονται σε κανέναν τεχνικό έλεγχο, είναι κάποια από τα παραδείγματα τα οποία με αυτοθυσία πολλές φορές αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες.

Το μοντέλο που διαφημίζει ως φάρμακο η κυβέρνηση, είναι το φαρμάκι της ιδιωτικοποίησης και απελευθέρωσης των συγκοινωνιών (ιδιωτικές κοινοπραξίες, leasing κ.τ.λ.) με βάση τις κατευθύνσεις και τους κανονισμούς της ΕΕ. Είναι οι κανονισμοί και οι κατευθύνσεις που και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις υλοποίησαν και νομοθέτησαν με συνεχιστή τη σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ. Τα αναγκαία έργα συντήρησης της υποδομής των αμαξοστασίων, των δικτύων, τα ζητήματα του στόλου, της ασφάλειας μπαίνουν στη ζυγαριά κόστους - οφέλους. Η έλλειψη οδηγών, οι χαμηλοί μισθοί, τα εξαντλητικά ωράρια, η δουλειά χωρίς ρεπό είναι όρος για την αύξηση της κερδοφορίας και τη μείωση του κόστους.

Εδώ και τώρα οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, ο λαός της Αττικής, πρέπει να απαιτήσουν από την κυβέρνηση όλα εκείνα τα απαραίτητα μέτρα που θα διασφαλίζουν σύγχρονη ασφαλή τακτική συγκοινωνία χωρίς ιδιώτες, μακριά από τις ράγες του κέρδους.

ΥΓ: Αντί να κοιτάξουν πώς θα αντιμετωπίσουν την άθλια και επικίνδυνη κατάσταση, με εντολή του υφυπουργού Μεταφορών πραγματοποιούνται αυτές τις μέρες ειδικά σεμινάρια για την αποτελεσματικότητα των ελεγκτών εισιτηρίων, για να κοιτάξουν δηλαδή πώς θα αυξήσουν τις κλήσεις και τα πρόστιμα σε κάναν φτωχοδιάβολο που δεν έκοψε εισιτήριο, αντί να πραγματοποιήσουν κανένα σεμινάριο συντήρησης και επισκευής ηλεκτρικών οχημάτων».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ