Τετάρτη 10 Γενάρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 7
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΤΟΜΕΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
Η πολιτική κόστους - οφέλους η αιτία για την έλλειψη ασφαλούς μεταφοράς ασθενών

Ανακοίνωση με αφορμή τον θάνατο ασθενούς από την Κάρπαθο

«Με τον πιο τραγικό τρόπο επιβεβαιώνεται ότι η πολιτική κόστους - οφέλους στην Υγεία αλλά και στις Μεταφορές είναι η αιτία για την έλλειψη ασφαλούς μεταφοράς και περίθαλψης ασθενών από και προς τα νησιά της χώρας», επισημαίνει η Τομεακή Οργάνωση Μεταφορών Αττικής του ΚΚΕ σε ανακοίνωσή της με αφορμή τον θάνατο ασθενούς από την Κάρπαθο, ο οποίος άργησε να διακομιστεί στο Νοσοκομείο Ρόδου, επειδή δεν άναψαν τα φώτα του αεροδρομίου της Καρπάθου.

Οπως σημειώνει η ΤΟ Μεταφορών, το περιστατικό «αποτελεί τη συνέχεια γεγονότων που επιβεβαιώνουν τις καταγγελίες των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Είναι εγκληματικές οι συνέπειες της πολιτικής υποχρηματοδότησης, απαξίωσης και διάλυσης της ΥΠΑ, της πολιτικής κόστους - οφέλους, βάσει της οποίας η ανθρώπινη ζωή και ασφάλεια υπολογίζεται σαν κόστος που περιορίζει την κερδοφορία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων».

Προσθέτει ότι την ίδια ώρα που «δεν υπάρχουν νοσοκομεία, όχι μόνο στις λεγόμενες ακριτικές περιοχές αλλά ούτε καν στην ηπειρωτική χώρα, τα αεροδρόμια στα νησιά λειτουργούν με ελάχιστο προσωπικό και απαρχαιωμένες υποδομές. Είναι πολλά τα περιστατικά με εργαζόμενους να καταγγέλλουν ότι ακόμα και σε ασθένεια καλούνται να ανοίξουν τα αεροδρόμια, γιατί δεν υπάρχει παρά μόνο ένας υπάλληλος στο νησί, ο οποίος μάλιστα εργάζεται σερί χωρίς ρεπό για δεκάδες μέρες».

Καταλήγοντας η ανακοίνωση σημειώνει:

«Εχει γίνει ξεκάθαρο ότι όταν πρόκειται για τα κέρδη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, τα φώτα στο υπουργείο παραμένουν ανοιχτά μέχρι το ξημέρωμα για τη συγγραφή αντεργατικών νόμων και οδηγιών, αλλά όταν πρέπει να σωθεί ένας άνθρωπος, τα φώτα του αεροδρομίου δεν ανάβουν ποτέ.

Τραγική αντίφαση είναι οι πανηγυρισμοί της κυβέρνησης και των αεροπορικών εταιρειών, αυτήν την περίοδο, για την άνοδο της επιβατικής κίνησης και τις αγορές αεροπλάνων για νέες επενδύσεις. Φυσικά, για να πετύχουν αυτά τα δισεκατομμύρια κερδών οι εργαζόμενοι στις αερομεταφορές δουλεύουν με ελάχιστα δικαιώματα, συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ελαστικό ωράριο, χαμηλούς μισθούς.

Φάρο ελπίδας αποτελούν οι αγώνες και οι κινητοποιήσεις των υπαλλήλων της ΥΠΑ και των εργαζομένων στα αεροδρόμια της χώρας για υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, μόνιμη και σταθερή δουλειά, καλοκαιρινές άδειες και δικαιώματα».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ