Στις συντάξεις; Κάτω από 800 ευρώ η μέση κύρια σύνταξη και συγκεκριμένα στα 785 ευρώ, ακόμα και μετά τις περιβόητες «αυξήσεις», που θα έδιναν τάχα ανάσα στους συνταξιούχους. Τα στοιχεία προέρχονται από την έκθεση «Ηλιος» για τον Δεκέμβρη και επιβεβαιώνουν ότι η απόδοση των συντάξεων μπορεί να επιταχύνεται, αλλά αυτές παραμένουν στα Τάρταρα. Στα επιδόματα ανεργίας; Τσεκούρι στα ήδη τσεκουρωμένα, αφού με το «καλημέρα» του 2024 ήρθε η κατάργηση ειδικών επιδομάτων για χιλιάδες ανέργους, χειροτερεύοντας ακόμα περισσότερο την αναλογία αυτών που δικαιούνται επίδομα, από 1 στους 10 που ήταν μέχρι πρόσφατα. Αυτά τα μαντάτα για συνταξιούχους και ανέργους έρχονται σε συνθήκες ανεξέλεγκτων ανατιμήσεων και ακρίβειας, κι ενώ τα κυβερνητικά επιτελεία καμαρώνουν για τους ρυθμούς ανάπτυξης της οικονομίας, τις «ισχυρές τράπεζες», τις «προοπτικές» για τα ελληνικά ομόλογα κ.ο.κ. Από το κακό στο χειρότερο λοιπόν για τα μεγαλύτερα θύματα της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας και της «υγείας» των επιχειρηματικών ομίλων. Γιατί έτσι «μετριέται» αυτή η «υγεία»: Με το τσάκισμα του λαού σε όλες τις εκδοχές του.
Χόλωσε ο Κασιμάτης των «Νέων» με την κινητοποίηση που οργάνωσε την περασμένη Κυριακή το ΠΑΜΕ στα διόδια της Αττικής, ενάντια στις αυξήσεις που επέβαλαν από 1/1/2024 η κυβέρνηση και οι όμιλοι - διαχειριστές των εθνικών δρόμων. Τι τον πείραξε; Οτι δεν τιμωρήθηκε κανείς για το ...έγκλημα να ανοίξουν συμβολικά οι μπάρες! Πάλι καλά που δεν περνούσε ο ίδιος από τα διόδια εκείνη την ώρα, για να «ενεργήσει τα δέοντα» από μόνος του. Η «έκρηξή» του βέβαια δικαιολογείται, αφού μ' αυτόν τον συμβολικό τρόπο αναδείχθηκε η κλοπή του λαϊκού εισοδήματος από τους «ανάδοχους» των δρόμων, σε συνθήκες μάλιστα γενικευμένης ακρίβειας και ανατιμήσεων. Η αγανάκτηση του κόσμου ξεχειλίζει και γι' αυτό η κινητοποίηση βρήκε μεγάλη ανταπόκριση και αποδοχή από τους διερχόμενους οδηγούς, γεγονός που κάνει ακόμα μεγαλύτερη την οδύνη για τον σχολιογράφο των «Νέων».
Ο λαός χρυσοπλήρωσε την κατασκευή των δρόμων και τώρα χαρατσώνεται από τους «ανάδοχους», με τις πλάτες του κράτους, που τους έχει παραχωρήσει την ευθύνη για καθαρισμούς, συντηρήσεις και επισκευές. Τι να πρωτοθυμηθεί όμως κανείς; Την περσινή χιονόπτωση στην Αθηνών - Λαμίας, που ο δρόμος έκλεισε για ώρες; 'Η τη φωτιά στο βυτιοφόρο στην Αθηνών - Κορίνθου, που επίσης ταλαιπώρησε τους χιλιάδες οδηγούς για 10 σχεδόν ώρες; Οι διαχειριστές των δρόμων εισπράττουν τα διόδια και μεταθέτουν στην ατομική ευθύνη του οδηγού τη διαχείριση οποιουδήποτε έκτακτου συμβάντος. Πρόσφατα μάλιστα το κράτος τούς «κέρασε» και μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, ως αποζημίωση για «διαφυγόντα κέρδη» από την περίοδο της πανδημίας. Γι' αυτούς τους ...αναξιοπαθούντες επιχειρηματικούς ομίλους ωρύεται ο Κασιμάτης. Μην τυχόν και χάσουν μερικές πενταροδεκάρες από την τεράστια και εγγυημένη από το κράτος κερδοφορία τους.