Σε διαγωνισμό για την εκ νέου παραχώρηση 63 γραμμών αστικών λεωφορείων της Αττικής σε ιδιωτικές επιχειρήσεις προχωρά ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), αξιοποιώντας το πλαίσιο που έχουν συνδιαμορφώσει οι νόμοι των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ. Η παραχώρηση αφορά χρονικό διάστημα από 5 έως 7,5 χρόνια.
Οι 63 γραμμές αποτελούν περίπου το 23% του συγκοινωνιακού έργου της «ΟΣΥ ΑΕ» (Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ, θυγατρική του ΟΑΣΑ) και είχαν παραχωρηθεί στα ΚΤΕΛ τον Οκτώβρη του 2020 με πρόσχημα την πανδημία. Η κυβέρνηση, αντί να προχωρήσει στην αναγκαία ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών με σύγχρονα λεωφορεία και προσλήψεις προσωπικού με δικαιώματα, προκηρύσσει τώρα νέο διαγωνισμό, επιβεβαιώνοντας ότι η πανδημία χρησιμοποιήθηκε για τη μεγαλύτερη εμπλοκή των ιδιωτικών επιχειρήσεων στις αστικές συγκοινωνίες.
Και αν η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ έκανε το 2020 την «πρεμιέρα» στην Αττική, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ήταν αυτή που είχε κάνει την πρόβα - τζενεράλε στη Θεσσαλονίκη, δίνοντας τον Ιούνη 2019 κομμάτι του έργου (6 γραμμές) σε ΚΤΕΛ της περιοχής.