Παρασκευή 25 Δεκέμβρη 2020 - Κυριακή 27 Δεκέμβρη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!
Κανένα μέτρο για την προστασία του λαού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Θανάσης ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, οδηγός λεωφορείων, μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας

Η κυβέρνηση δεν πήρε κανένα μέτρο για την πύκνωση των δρομολογίων, ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν στα αμαξοστάσια 500 λεωφορεία και 120 τρόλεϊ, τα οποία δεν επισκευάζονται. Ενα όχημα απολυμαίνεται κάθε 7 με 10 μέρες, ενώ είναι ανάγκη να απολυμαίνεται κάθε μέρα. Το μόνο που έκανε η κυβέρνηση είναι να βάλει σε λεωφορεία και τρόλεϊ ένα νάιλον διαχωριστικό και να κλείσει με μια αλυσίδα την πρόσβαση προς τον οδηγό, καθώς και κάποια αυτοκόλλητα στα καθίσματα. Στην Αθήνα οι γραμμές - κορμοί το διάστημα Σεπτέμβρης - Νοέμβρης ήταν ασφυκτικά γεμάτες. Ανέβαιναν λεωφορεία την Κηφισίας με 140 και 150 επιβάτες. Ανθρωποι περίμεναν στις στάσεις για πολλή ώρα και όταν έφτανε το όχημα, που ήταν ήδη γεμάτο, έπρεπε να διαλέξουν: 'Η να περιμένουν το επόμενο, καθυστερώντας στη δουλειά, ή να στριμωχτούν κινδυνεύοντας να κολλήσουν.

Συνθήκες συνωστισμού έχουμε και στα μέσα σταθερής τροχιάς. Στο Μετρό η συχνότητα των δρομολογίων τις ώρες αιχμής είναι 5 με 6 λεπτά, ενώ έπρεπε να είναι στα 3 λεπτά. Στον ΗΣΑΠ δουλεύουν με το ζόρι 19 συρμοί, ενώ πολλές φορές η συχνότητα των δρομολογίων ξεπερνά τα 12 λεπτά.

Ιδιωτικοποίηση και ακατάλληλα οχήματα

Παράλληλα, η κυβέρνηση είδε την πανδημία σαν μια ευκαιρία προκειμένου να υλοποιήσει τον σχεδιασμό της για ιδιωτικοποίηση. Ισχυριζόμενη ότι στόχος της είναι η πύκνωση των δρομολογίων, έδωσε έργο στα ΚΤΕΛ και μίσθωσε οχήματα από ιδιωτικές επιχειρήσεις.

Το αποτέλεσμα, εκτός των άλλων, είναι να έχουν έρθει οχήματα που είναι ακατάλληλα. Αυτήν τη στιγμή στη Δυτική Αττική κυκλοφορούν οχήματα που δεν έχουν παράθυρα και έχουν λιγότερες πόρτες. Ενα 12μετρο λεωφορείο πρέπει να έχει τρεις πόρτες και ένα 18μετρο τέσσερις. Στα 12μετρα οχήματα που έφεραν έχουν δύο πόρτες, από τις οποίες η μία είναι κλειστή για την προστασία του οδηγού, με αποτέλεσμα να μένει μόνο μία πόρτα για τους επιβάτες.

Στη Θεσσαλονίκη η κυβέρνηση έφερε 50 οχήματα από τη Λειψία, τα οποία έχουν διανύσει πάνω από 1 εκατ. χιλιόμετρο το καθένα! Είναι χωρίς κλιματισμό και με μικρούς κινητήρες. Από τα 50 οχήματα έχει καεί το ένα και σήμερα δουλεύουν ελάχιστα...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ