Παρέμβαση του Εργατικού Κέντρου Λαυρίου - Ανατολικής Αττικής
Την ίδια στιγμή, εκτός από τα πληρώματα των αεροσκαφών, στους εργαζόμενους στις εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης, στα επισιτιστικά και εμπορικά καταστήματα, στο προσωπικό καθαριότητας, δεν γίνονται διαγνωστικά τεστ. Μάλιστα, οι οδηγίες που έχει δώσει εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης στο προσωπικό της συνιστούν «σε περίπτωση αμφιβολίας» για την κατάσταση της υγείας τους να απευθύνονται στα νοσοκομεία αναφοράς και να ενημερώνουν τους προϊσταμένους τους.
«Η "ατομική ευθύνη" έχει την "τιμή" της στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών», σχολιάζει σχετικά με την πρωτοβουλία αυτή το Εργατικό Κέντρο Λαυρίου - Ανατολικής Αττικής. «Πράγματι, πρόκειται για στρατηγική συνεργασία, όχι όμως για την αντιμετώπιση της πανδημίας αλλά για τα κέρδη» του επιχειρηματικού ομίλου, σημειώνει στην ανακοίνωσή του, «καθώς επιβάτες και εργαζόμενοι θα πρέπει να βάζουν το χέρι στην τσέπη για να δουν αν έχουν προσβληθεί από τον ιό».
Κόντρα στην τακτική της κυβέρνησης να «ενοχοποιεί τους εργαζόμενους και το λαό για τη νέα επέλαση του κορονοϊού στην χώρα μας από τα δικά της ανύπαρκτα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας», το Εργατικό Κέντρο και η Επιτροπή Αγώνα των εργαζομένων στο αεροδρόμιο διεκδικούν «δωρεάν παροχή Μέσων Προστασίας για όλους, με επιβολή όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας, και μαζικά, επαναλαμβανόμενα τεστ, με επιβάρυνση της εργοδοσίας».