Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΝΕΟΛΑΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ανησυχητικές τροποποιήσεις για το άνοιγμα των σχολείων

«Το σχέδιό τους είναι: Σχολεία με κάμερες, γονείς πελάτες κι αμόρφωτα παιδιά...», σχολίαζε εύστοχα ένα από τα πανό στις κινητοποιήσεις του περασμένου Μάη
«Το σχέδιό τους είναι: Σχολεία με κάμερες, γονείς πελάτες κι αμόρφωτα παιδιά...», σχολίαζε εύστοχα ένα από τα πανό στις κινητοποιήσεις του περασμένου Μάη
Ολοταχώς για μονιμοποίηση και επιβολή του δήθεν έκτακτου μέτρου για τις κάμερες μέσα στις σχολικές αίθουσες οδεύει το υπουργείο Παιδείας, όπως φαίνεται από σχετική τροποποίηση που συμπεριέλαβε σε ΠΝΠ με έκτακτα μέτρα για τον κορονοϊό που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ στις 10 Αυγούστου.

Θυμίζουμε ότι με μια απαράδεκτη τροπολογία, που κατατέθηκε αιφνιδιαστικά το Μάη σε νομοσχέδιο και ενσωματώθηκε τελικά ως άρθρο 63 του ν. 4686/2020, οριζόταν ότι «είναι δυνατή» η παροχή τηλεκπαίδευσης ταυτόχρονα με το μάθημα μέσα από τις σχολικές τάξεις. Η διατύπωση «είναι δυνατή», με τη νέα τροποποίηση του υπουργείου Παιδείας γίνεται: «Παρέχεται (...) σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με χρήση μέσων τεχνολογίας σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν διά ζώσης την εκπαιδευτική διαδικασία»... Με άλλα λόγια, στρώνεται το έδαφος για να πάρει υποχρεωτικό χαρακτήρα το τηλε-ριάλιτι των σχολικών τάξεων, καθώς στην πράξη οι εκπαιδευτικοί στη δημόσια Εκπαίδευση είχαν αντισταθεί και προστάτεψαν τους μαθητές και την εκπαιδευτική διαδικασία από τις επικίνδυνες καταστάσεις που ανοίγει η αναμετάδοση του μαθήματος από τις σχολικές τάξεις.

Παράλληλα, η τροποποίηση του υπουργείου προβλέπει αναμετάδοση του μαθήματος και σε περίπτωση «εκ περιτροπής λειτουργίας» της εκπαιδευτικής μονάδας, δείχνοντας έτσι την πρόθεσή του να επαναλειτουργήσει τα σχολεία το Σεπτέμβρη με τους ίδιους όρους που λειτούργησαν τον τελευταίο μήνα της σχολικής χρονιάς, όπου η φοίτηση είχε καταστεί σχεδόν προαιρετική και ειδικά στα Λύκεια σμπαραλιάστηκε η εκπαιδευτική διαδικασία. Για να μη θυμηθούμε κιόλας τα μεγάλα τεχνικά προβλήματα που είχαν οι πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης, τόσο την περίοδο της καραντίνας όσο και αργότερα που δεν ήταν υπερφορτωμένες, που κολλούσαν διαρκώς, χανόταν ο ήχος, συχνά ήταν μια ταλαιπωρία η παρακολούθησή τους...

Ουσιαστικά τρεις βδομάδες πριν από την έναρξη των σχολείων, η κυβέρνηση δεν έχει πάρει κανένα μέτρο, όπως θα έπρεπε, για να αυξηθεί το εκπαιδευτικό προσωπικό με βάση τις ανάγκες που δημιουργεί η πανδημία, ώστε ακόμα και τα παιδιά που δεν μπορούν να επιστρέψουν στα σχολεία να μη χάνουν τα μαθήματά τους. Δεν έχει πάρει κανένα μέτρο για τους αναγκαίους επιπλέον χώρους των σχολείων για την επιστροφή όλων των μαθητών. Και το μόνο που κάνει είναι να φέρνει τροποποιήσεις για να επαναλάβει την προβληματική κατάσταση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του Ιούνη...


Κορυφή σελίδας

Τετρασέλιδα του «Ρ»
Διαβάστε στο «Ρ»
Ο καιρός
Weather data from openweathermap.org