Για το 2018 παραπέμπεται η ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ στην πραγματικότητα ο κίνδυνος να σταματήσει το έργο, είναι περισσότερο ορατός από κάθε άλλη φορά, καθώς η κατασκευάστρια κοινοπραξία διεκδικεί 560 εκ. ευρώ, επιπλέον του 1 δισ. ευρώ που έχει προϋπολογιστεί και εκβιάζει ότι την 1η Δεκέμβρη προτίθεται να προχωρήσει σε καταγγελία της σύμβασης και να αποχωρήσει από το έργο. Την ίδια ώρα η «Αττικό Μετρό» διαρρέει ότι σε αυτό το ενδεχόμενο, μπορεί να υπάρξει επαναδημοπράτηση του έργου. Στο μεταξύ, οι εργαζόμενοι απολύονται και το έργο επί της ουσίας έχει σταματήσει. Τα προβλήματα στην πορεία εξέλιξης του Μετρό και το αμφίβολο μέλλον του, βρέθηκαν στο επίκεντρο της ειδικής...