Στο «Altera Pars», συνεχίζονται οι παραστάσεις του έργου «Himmelweg» (Ο δρόμος για τον ουρανό), κάθε Κυριακή στις 21:15, ένα έργο που μιλά για «μια μασκαράτα, προκειμένου να κρυφτεί η αλήθεια, σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης Εβραίων». Αυτό υποστηρίζει ο Ισπανός δραματουργός Χουάν Μαγιόρκα. Πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο που με όχημα το Ολοκαύτωμα μιλάει για κάθε μορφή φασισμού, κατάχρησης εξουσίας, καμουφλαρισμένης γενοκτονίας, χειραγώγησης και φαλκίδευσης της πραγματικότητας. Ο Μαγιόργκα μιλάει για «τα μάτια του κόσμου», που δεν μπορούν πια να δουν πίσω από τα εκτυφλωτικά φώτα των τηλεοπτικών σόου. Με αφορμή ένα ιστορικό γεγονός του 1944, την επίσκεψη του αντιπροσώπου του Ερυθρού Σταυρού Μωρίς Ροσέλ στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Τερεζίν, το επονομαζόμενο «γκέτο-μοντέλο», ο Ισπανός συγγραφέας γράφει ένα έργο για τη σημερινή πραγματικότητα και για το σύγχρονο θεατή που αρνείται να «σπρώξει την πόρτα» και να δει με τα μάτια του τη φρίκη. Το θεατή που αρκείται σε αυτά που του δείχνουν και σε όσα καθησυχάζουν τη συνείδησή του.
Το αυτοβιογραφικό έργο του Τζ. Μπέρναρ Σω «Αγαπημένε μου ψεύτη», παρουσιάζεται, στο θέατρο «Τζένη Καρέζη» (κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή) με τους Νίτα Παγώνη και Βύρωνα Κολάση. Σκηνοθεσία: Τάσος Λέρτας. Μετάφραση: Δημήτρης Μυράτ. Σκηνικά - κοστούμια: Μαριλένα Μέλη. Μουσική εκτέλεση στη ΜπαλάνταΝο 4 του Σοπέν: Μαργαρίτα Κολάση. Μουσική επιμέλεια: Αλεξάνδρα Λέρτα. Ο συγγραφέας διηγείται τη σχέση που διατηρούσε για σαράντα περίπου χρόνια με τη μεγάλη Αγγλίδα ηθοποιό Πατρίτσια Κάμπελ. Με επαναστατικό τρόπο γραφής από τον ευρηματικό Ιρλανδό πολυβραβευμένο συγγραφέα, το «Αγαπημένε μου ψεύτη» βασίζεται στη γεμάτη συναισθήματα, εντάσεις και κορυφώσεις αλληλογραφία που αντάλλαξε το ζευγάρι κατά τη διάρκεια της εκρηκτικής, όσο και πολυκύμαντης, σχέσης τους.
Την καθυστέρηση επιτείνει το γεγονός ότι οι υπάλληλοι του υπουργείου Οικονομικών αγνοούν εντελώς τις ιδιαιτερότητες του κλάδου μας, τον τρόπο παραγωγής, το τι σημαίνει συμπαραγωγή ενός προγράμματος ή μιας ταινίας και τι υποχρεώσεις απορρέουν από υπογεγραμμένα συμβόλαια με Ευρωπαϊκούς φορείς, όπως το EURIMAGES ή η EBU, παραγνωρίζοντας το διεθνή αντίκτυπο που δημιουργείται, όταν οι Ελληνες παραγωγοί γίνονται αφερέγγυοι συνομιλητές έναντι των ξένων συναδέλφων τους, των συμπαραγωγών εταιρειών, και των ευρωπαϊκών τηλεοπτικών καναλιών που συνχρηματοδοτούν ταινίες ή τηλεοπτικά προγράμματα».
Παρόλο που από τις 8 Αυγούστου του 2013 έχουν καταθέσει ομαδικό εξώδικο ζητώντας την αποπληρωμή των υποχρεώσεων του υπουργείου Οικονομικών, μέχρι σήμερα δεν έχουν λάβει καμία επίσημη γραπτή απάντηση. Μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες, συναντήσεις και επεξηγήσεις σχετικά με το τεράστιο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, έχουν βρεθεί σε αδιέξοδο.
Τους καλούν να μην ψηφίσουν το σχέδιο νόμου που ανοίγει το δρόμο σε νέες οριζόντιες απολύσεις και στοχοποιεί με αντισυνταγματικές προβλέψεις τους εργαζόμενους αορίστου χρόνου στο δημόσιο τομέα. Επισημαίνουν ότι με το άρθρο 43 του σχεδίου νόμου απειλείται με διάλυση το ΥΠΠΟΑ, του οποίου οι μισοί εργαζόμενοι υπηρετούν με σχέση αορίστου χρόνου. Στο υπόμνημα μεταξύ άλλων επισημαίνεται: «Το νομοσχέδιο αυτό ετοιμάζει νέες δεξαμενές απολύσεων με το κλείσιμο Οργανισμών του Δημοσίου και με την πρόβλεψη για συγκεκριμένη ποσόστωση στους βαθμούς των υπαλλήλων (25% άριστοι, 60% μέτριοι, 15% ανεπαρκείς). Ταυτόχρονα, με το άρθρο 43 προετοιμάζει ένα πογκρόμ διώξεων και απολύσεων στους ΙΔΑΧ εργαζομένους του δημοσίου τομέα».
Μεταξύ άλλων, θα δοθούν οι εξής παραστάσεις: 5/3 (8.30 μ.μ.): «Damned Be the Traitor of his Homeland!» («Καταραμένος να είναι ο προδότης της πατρίδας του!» - Τίτλος παρμένος από τον τελευταίο στίχο του Εθνικού Υμνου της πρώην Γιουγκοσλαβίας), του γνωστού από διάφορα ευρωπαϊκά φεστιβάλ, Σερβοκροάτη σκηνοθέτη Ολιβέρ Φραλίτς.
Στις 7/3 (7 μ.μ.) η φημισμένη περφόρμερ Μαρίνα Αμπράμοβιτς θα παρουσιάσει το πρόγραμμα «Night of Performances». Πρόκειται για τη μέθοδο που εκπαιδεύει θεατές (ανεξαρτήτως ηλικίας, εθνικότητας, σωματικής ικανότητας) για το πώς να παρακολουθούν ενεργά μακράς διάρκειας περφόρμανς. Ακολουθεί συζήτηση της Αμπράμοβιτς με τον Ζβόνιμιρ Ντομπρόβιτς.
Στις 9 μ.μ. σε διάφορους χώρους της Στέγης, περφόρμανς θα παρουσιάσουν μεμονωμένοι καλλιτέχνες από Κροατία, Μαυροβούνιο, Βουλγαρία, ΠΓΔΜ.
Στις 8/3 (7 μ.μ.) η Μολδαβή συγγραφέας - σκηνοθέτης Νικολέτα Εσινέσκου θα παρουσιάσει το έργο - ντοκουμέντο «Clear History», με θέμα τον αντισημιτισμό του δικτάτορα Ιον Αντονέσκου και τη δημιουργία, στην Τρανσνίστρια, του μεγαλύτερου μετά το Αουσβιτς ναζιστικού στρατοπέδου.
Στις 9 μ.μ., η σκηνοθέτης - περφόρμερ Σάνγια Μίτροβιτς θα σολάρει με το έργο «A Short History of Crying».
Στις 9/3 (7 μ.μ.) η κροατική παράσταση χορού - περφόρμανς «BADco.: 1poor and one0», που διερευνά τη μετάλλαξη του ανθρώπινου σώματος σε μηχανή παραγωγής, εμπνευσμένη από την πρώτη στην ιστορία του Κινηματογράφου ταινία και ταυτόχρονα ντοκουμέντο για τη βιομηχανοποίηση, «Η έξοδος των εργατών από το εργοστάσιο Λιμιέρ».
Στις 9 μ.μ. συναυλία του σερβικού συγκροτήματος «Experimental Belgrade», πλαισιωμένη με εικόνες και περφόρμανς.
Στις 10/3 (7 μ.μ.) διάλεξη - περφόρμανς του φημισμένου Ρουμάνου σκιτσογράφου Νταν Περζόφσκι με θέμα «Από τον τοίχο του Μουσείου, στον τοίχο του Facebook».
Τον ιλαροτραγικό μονόλογο του Νικολάι Γκόγκολ «Το ημερολόγιο ενός τρελού» θα παρουσιάσει από αυτήν την Παρασκευή (28/2) και για οκτώ μόνο παραστάσεις το θέατρο «Αργώ». Σκηνοθεσία - ερμηνεία Σταύρος Καλλιγάς. Επί σκηνής μουσική από τον Νίκο Ψαριανό. Παραστάσεις: Παρασκευή 21.15 και Σαββάτο 18.30.