Sportidea |
Αν κρίνουμε από τις δηλώσεις του Σουμάχερ κατά την παρουσίαση του νέου μονοθέσιου της ομάδας, τότε το ποσό αποδείχτηκε πάνω από ελκυστικό. Ο Γερμανός μίλησε ιταλικά, κάτι που δεν το συνηθίζει και που δυσαρεστούσε ιδιαιτέρως τους Ιταλούς. Η γλώσσα του λύθηκε λοιπόν και σε άπταιστη ιταλική δήλωσε πεινασμένος, αν και όχι όσο παλιά, έχοντας κίνητρο τη διαρκή βελτίωσή του. Σε αυτή τη βελτίωση ποντάρει και ο Μοντετζέμελο που δήλωσε χωρίς περιστροφές ότι στόχος της ομάδας είναι το πρωτάθλημα. Τη συνταγή του τίτλου περιέγραψε ο γενικός διευθυντής Ζαν Τοντ, που θεωρείται και ο αρχιτέκτονας της αναγέννησης της κόκκινης ομάδας, λέγοντας ότι κλειδί της επιτυχίας είναι η σταθερότητα. Αντίπαλος, σύμφωνα με τον κ. Τοντ, θα είναι και φέτος η Μακλάρεν - Μερσέντες και το πρωτάθλημα αμφίρροπο. Εκτός του Σουμάχερ, η Φεράρι σκοπεύει στην ανανέωση των συμβολαίων και των άλλων «σταρ» της ομάδας, του γενικού διευθυντή Ζαν Τοντ και του τεχνικού διευθυντή Ρος Μπράουν.
Το εντυπωσιακό αερόπλοιο της Goodyear «Spirit of Europe 1» θα βρίσκεται στη χώρα μας το Φλεβάρη, σχεδόν 30 χρόνια μετά την τελευταία παρουσία του. Το αερόπλοιο έχει μήκος 40 μέτρα, πλάτος 10,4 μ. και ύψος 13,4 μ. και χρησιμοποιεί για την ανύψωση και την πλεύση 1980 κμ ήλιο. Το ήλιο είναι αδρανές αέριο σε αντίθεση με το εύφλεκτο υδρογόνο που χρησιμοποιούσαν τα γερμανικά Zeppellin. Διαθέτει δύο μηχανές 68 ίππων που του εξασφαλίζουν μεγίστη ταχύτητα 90 χλμ., εμβέλεια πτήσης 15 ωρών σε ύψος 1.000 με 1.500 πόδια. Το Spirit of Europe 1 διαθέτει καμπίνα 4,3Χ1,5 μ. που χωράει 2-3 άτομα, είναι εφοδιασμένο με τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα λήψεως και μετάδοσης εικόνας, τα οποία μάλιστα θα χρησιμοποιήσει κατά τη διάρκεια του πατρινού καρναβαλιού.
Ενα 626 με σπορ χαρακτηριστικά παρουσίασε η Mazda. Πρόκειται για το πρωτότυπο 626 MPS, το οποίο στοχεύει στους αγοραστές σεντάν υψηλής απόδοσης
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα όργανα με τα λευκά ψηφία, τα ειδικά καθίσματα και τα αλουμινένια πεντάλ. Πάντως, ο σπορ χαρακτήρας δεν έχει λειτουργήσει σε βάρος της χρηστικότητας και έτσι χάρη στη σχεδίαση των πίσω καθισμάτων μπορούν να φορτωθούν ακόμα και πολύ μακριά αντικείμενα, όπως τα σκι. Αυτά βέβαια μάλλον ενδιαφέρουν λιγότερο από το διπλό τούρμπο με το μεγαλύτερο ιντερκούλερ που έχει ανεβάσει την ισχύ του 2,5 λίτρων, V εξακύλινδρο κινητήρα στους 280 ίππους. Εντυπωσιακή και η ροπή των 392 Nm στις 4.000 στροφές. Η δύναμη περνάει στη μετάδοση συνεχούς τετρακίνησης χάρη σε ένα πεντατάχυτο κιβώτιο και τον ενισχυμένο συμπλέκτη. Τα αμορτισέρ επιλέχθηκαν μετά προσοχής, η ανάρτηση ρυθμίζεται ως προς το ύψος και για το καλύτερο δυνατό κράτημα εγγυώνται τα φαρδιά ελαστικά 235/40 ZR18 που φορούν οι αλουμινένιες ζάντες. Στα φρένα που αποτελούνται από μεγάλης διαμέτρου δίσκους, τη δύναμη πέδησης ασκούν εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τατραπίστονες πίσω.
Με το δεξί ξεκίνησε την αγωνιστική χρονιά ο Τόμι Μάκινεν και η Μιτσουμπίσι παίρνοντας τη νίκη στο Μόντε Κάρλο.
Κάρλος Σάιθ και Φρανσουάζ Ντελεκουίρ, οι δυο ικανότατοι οδηγοί της Φορντ Φόκους |
Υπό τέτοιες συνθήκες οι εγκαταλείψεις πήραν επιδημική μορφή και τα γλιστρήματα ήταν συνεχή. Τελικά, ο Μάκινεν εξπέρ στο χιόνι, κατάφερε να αφήσει πίσω τους δυο ικανότατους οδηγούς των Φορντ Φόκους, Κάρλος Σάινθ και Φρανσουάζ Ντελεκούρ, κάτι που όπως δήλωσε οφείλεται και στις σωστές επιλογές των ελαστικών. Ακολούθησαν Σβαρπς με Σκόντα Οκτάβια, Γκουρντεμάιστερ με Πεζό 206 και το δεύτερο πλήρωμα της Μιτσουμπίσι με οδηγό τον Φρέντι Λόιξ που πρόσφερε βαθμούς στην ομάδα του. Επόμενος αγώνας στη Σουηδία στις 9 του Φλεβάρη.