Τρίτη 28 Ιούλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ»
Καταγγελίες κυρίως για το εμπόριο

Ο κλάδος του λιανικού εμπορίου και των υπηρεσιών συγκέντρωσε τις περισσότερες καταγγελίες που υποβλήθηκαν στο «Συνήγορο του Καταναλωτή» από τον Ιούνη του 2008 έως και το Μάη του 2009, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση πεπραγμένων, που παρέδωσε χτες ο επικεφαλής της Αρχής, Ε. Ζερβέας, στον πρωθυπουργό και στον πρόεδρο της Βουλής.

Οι καταγγελίες για το λιανικό εμπόριο και τις υπηρεσίες έφτασαν το 59,9% του συνόλου. Οι καταγγελίες για τις μονάδες αδυνατίσματος και τα γυμναστήρια έφτασαν το 16,7%, για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες το 5,5%, για τις ασφαλιστικές εταιρείες το 4%, για τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών το 3,5%, για τα ταξιδιωτικά γραφεία και ξενοδοχεία το 3,2% και για τις τράπεζες το 2,6%.

Σύμφωνα με την έκθεση το 77,8% των καταγγελιών επιλύθηκαν υπέρ του καταναλωτή, το 11,8% δεν επιλύθηκε, το 7,2% είχε έκβαση υπέρ των εταιρειών, το 2,6% των καταγγελιών αποσύρθηκαν και το 0,6% βρίσκονται σε εκκρεμοδικία.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ