Μια μεγάλη ντίβα της όπερας πρόκειται να τραγουδήσει στον «Μαγικό Αυλό» του Μότσαρτ για διακοσιοστή εικοστή δεύτερη φορά. Εξαντλημένη από την πειθαρχία που έχει επιβάλει στον εαυτό της και από την επαναλαμβανόμενη έκθεσή της στην κρίση του κοινού, αποφασίζει να ματαιώσει τις προγραμματισμένες εμφανίσεις της και να αποσυρθεί με τον τυφλό πατέρα της στην εξοχή. Εκείνος, όμως, αλκοολικός και φιλοχρήματος, έχει εναποθέσει όλη του τη ζωή στην τραγουδιστική καριέρα της κόρης του. Ανάμεσά τους βρίσκεται ένας γιατρός, «δόκτωρ» Ιατροδικαστικής, παθιασμένος με την ανθρώπινη ανατομία, αλλά αδιάφορος για την ανθρώπινη ύπαρξη.
Πώς επιδρούν η τελειομανία, η στείρα εξειδίκευση, η υπέρμετρη συγκέντρωση, ο αυστηρός αυτοπεριορισμός πάνω στον καλλιτέχνη; Η τέχνη, η επιστήμη, ακόμη και η σχέση γονιού και παιδιού αποδεικνύονται ανεπαρκείς και καταστροφικές για την πλήρωση των ανθρώπινων αναγκών. Ο Μπέρνχαρντ μετατρέπει την ιατρική σε επιστήμη της αποσύνθεσης και τη μουσική σε τέχνη της αποπροσωποποίησης και της καταστροφής. Ο μεγάλος Αυστριακός συγγραφέας επιστρατεύει το γκροτέσκο και «χολερικό» χιούμορ του για να υπογραμμίσει το υπαρξιακό άγχος των ηρώων του...
Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας. Σκηνοθεσία: Γιάννος Περλέγκας. Σκηνικά - κοστούμια: Λουκία Χουλιάρα. Κίνηση: Δήμητρα Ευθυμιοπούλου. Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος. Βίντεο: Ιάσονας Αρβανιτάκης. Διανομή: Βασίλισσα της Νύχτας: Ανθή Ευστρατιάδου. Κυρία Φάργκο/Σερβιτόρος Βίντερ: Ιωάννης Καπελέρης. Πατέρας: Χρήστος Μαλάκης. Δόκτωρ: Γιάννος Περλέγκας.
Βραβείο μετάφρασης της Ενωσης Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής στον Γιώργο Δεπάστα. Βραβείο «Μελίνα Μερκούρη» 2017 στην Ανθή Ευστρατιάδου.