Κυριακή 2 Σεπτέμβρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
Νέο Opel Combo
Για εργασία και χαρά

Στη Φρανκφούρτη αναμένεται να παρουσιάσει η Opel το νέο Combo

Το μικρό van αποτελεί την πρόταση της εταιρίας στη ραγδαία εξελισσόμενη αγορά της κατηγορίας των σχημάτων διανομών με στοιχεία από αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου. Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο Combo συνδυάζει την αντοχή και τη χωρητικότητα ενός επαγγελματικού με την οδηγική ασφάλεια και την άνεση ενός επιβατικού. Βάση του νέου μοντέλου είναι το Corsa τρίτης γενιάς και αρχικά θα κυκλοφορήσει το διθέσιο van διανομών Cargo, και περίπου την άνοιξη ένα πενταθέσιο Tour «για δραστήριους» οικογενειάρχες.

Η χωρητικότητά του θα φθάνει μέχρι τα 3.200 λίτρα, με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο τα 810 κιλά. Το μέγιστο φορτίο ρυμούλκησης είναι τα 1.200 κιλά ενώ το μήκος φόρτωσης φθάνει τα 2,70 μέτρα. Οι συρόμενες πόρτες στα πλαϊνά θα διευκολύνουν τη φόρτωση και θα διατίθενται κατόπιν παραγγελίας. Η σχεδίαση είναι τύπου monocab και συνθέτουν ένα ενιαίο οπτικό σύνολο για χώρο επιβατών και φόρτωσης. Το μπροστινό τμήμα θυμίζει δελφίνι με το κεκλιμένο παρμπρίζ να διαγράφει μια καμπύλη πριν συναντήσει την οροφή. Αυτή η επιλογή δεν έγινε για λόγους αισθητικής αλλά και για την εξασφάλιση περισσότερου χώρου για τα κεφάλια του οδηγού και του συνοδηγού. Η ορατότητα είναι εξαιρετική χάρη στο συνδυασμό της μεγάλης κρυστάλλινης εμφάνισης αλλά και της υπερυψωμένης θέσης. Η Opel εξοπλίζει το Combo με μεγάλους εξωτερικούς καθρέφτες, ενώ προαιρετικά θα διατίθενται και στην έκδοση Cargo τα πλαϊνά παράθυρα της έκδοσης Toun.


Το μήκος και το μεταξόνιο έχουν μεγαλώσει με ευεργετικά αποτελέσματα στο χώρο φόρτωσης. Σύμφωνα με τη μέθοδο VDA ο χώρος φόρτωσης φθάνει τα 2.880 λίτρα, ενώ αν φορτωθεί μέχρι την οροφή φθάνει τα 3.200 λίτρα. Η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού είναι ανακλινόμενη και μπορεί να αυξήσει το μήκος φόρτωσης σε αυτό το σημείο στα 2,70 μέτρα. Ακόμα και με αυτή τη διάταξη πάντως υπάρχει πρόβλεψη για ασφαλή μεταφορά, χάρη σε ένα δίχτυ που με τη βοήθεια ενός μεντεσέ διπλώνει στο πλάι και στερεώνεται στο κέντρο, απομονώνοντας τον οδηγό, ο οποίος προστατεύεται από ανεπιθύμητες επαφές με το φορτίο.

Το αμάξωμα είναι γαλβανισμένο στα γνωστά στάνταρ της εταιρίας, η οποία προσφέρει δωδεκαετή εγγύηση προστασίας από τη διάβρωση. Αερόσακοι, προεντατήρες, περιοριστές φορτίου ζώνης και αποσπώμενα πεντάλ ανήκουν στα στάνταρ, ενώ ενεργά προσκέφαλα και ABS διατίθενται προαιρετικά. Στα αξεσουάρ άνεσης μπορούν να περιληφθούν σχεδόν τα πάντα, μέχρι και τα πλέον εξελιγμένα συστήματα ενημέρωσης ή χειριστήρια τιμονιού για το στερεοφωνικό. Το νέο Cambo θα εφοδιάζεται με τον γνωστό κινητήρα των 16 λίτρων που αποδίδει 87 ίππους και 138 Nm ροπής. Ο κινητήρας τηρεί τις προδιαγραφές περί εκπομπών ρύπων euro 4, καταναλώνει 7,8 λίτρα ανά 100 χλμ. (μέτρηση MVEG), δίνει τελική ταχύτητα 164 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 14 δευτερόλεπτα. Για όσους προτιμούν τους πετρελαιοκινητήρες, δύο Ecotec-turbo-diesel 1,7 λίτρων με άμεσο ψεκασμό επιδέχονται να προσφέρουν 65 και 75 ίππους, μέγιστη ροπή 130 Nm και 165 Νm αντίστοιχα, και κατανάλωση μόλις 5,8 λίτρα ανά 100 χλμ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ