Σάββατο 8 Οχτώβρη 2016
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (ΤΕΤΡΑΣΕΛΙΔΟ)
Ποια είναι η εταιρεία

H ALSTOM θεωρείται σήμερα μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες εταιρείας παγκοσμίως στον τομέα της κατασκευής και προώθησης συστημάτων, εξοπλισμού και υπηρεσιών των σιδηροδρόμων. Ασχολείται με μια τεράστια γκάμα συστημάτων τροχαίας μεταφοράς, από τρένα υψηλής ταχύτητας μέχρι συρμούς μετρό και τραμ, αλλά και υπηρεσίες συντήρησης, εκσυγχρονισμού τους, όπως επίσης με το κεφάλαιο της σηματοδότησης των σχετικών δικτύων, τις αντίστοιχες υποδομές κ.τ.λ.

Δραστηριοποιείται συνολικά σε 60 χώρες σε όλο τον πλανήτη και απασχολεί 31.000 εργατοϋπαλλήλους. Περίπου το 20% των μετοχών της ανήκει στο γαλλικό Δημόσιο.

Το φθινόπωρο του 2015, ο όμιλος ανακοίνωσε ότι θα επικεντρωθεί στον κλάδο των σιδηροδρομικών και τροχαίων μεταφορών. Το μέρος του Ομίλου που αφορούσε τον κλάδο της Ενέργειας εξαγόρασε η αμερικανική «General Electric» («Τζένεραλ Ελεκτρικ») που μερικούς μήνες μετά ανακοίνωσε ότι προγραμματίζει την κατάργηση 6.500 θέσεων.

Σήμερα, θεωρείται ότι διακρίνεται για καινοτόμες πρακτικές και ότι έχει κατακτήσει μεγάλο βαθμό ειδίκευσης σε διάφορους τομείς. Πριν από μερικούς μήνες, κυκλοφόρησαν, για παράδειγμα, ρεπορτάζ που αναφέρονταν στο «Health Club» («Χελθ Κλαμπ», δηλαδή «Κέντρο Υγείας») που διατηρεί στο Μάντσεστερ της Μεγάλης Βρετανίας, για τη «διάγνωση» της «υγείας» των τρένων και γενικά των εξαρτημάτων του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, στο συγκεκριμένο κέντρο επιτρέπεται η προγνωστική συντήρηση του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού και ελέγχονται τα τρένα, έτσι ώστε να υπολογίζεται ο κύκλος ζωής τους, όπως και το ποια από αυτά πρέπει να αντικατασταθούν.

Δηλαδή, μιλάμε για μια εταιρεία που διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία, έμπειρο και ειδικευμένο προσωπικό, στοιχεία απαραίτητα για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη ενός κλάδος στρατηγικής σημασίας, απαραίτητου για την ασφαλή μεταφορά ανθρώπων και προϊόντων, σε μια μεγάλη μάλιστα χώρα όπως η Γαλλία, όπου οι σιδηρόδρομοι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν σε μεγάλο βαθμό. Μιλάμε για υποδομές, μηχανήματα και εργατικό δυναμικό, που σε συνθήκες κοινωνικοποιημένης παραγωγής και κεντρικά σχεδιασμένης οικονομίας, σε συνθήκες λαϊκής εξουσίας και οικονομίας, θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν περαιτέρω και όχι να υπάρχει μια διαρκής αγωνία, για το αν τα εργοστάσια θα μένουν ανοιχτά, για το αν οι εργάτες θα έχουν δουλειά.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ