Σάββατο 22 Αυγούστου 2015
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΥΠΑ
Να μην περάσει η παραχώρηση των αεροδρομίων

Καλεί τους εργαζόμενους, με Γενικές Συνελεύσεις και με όλες τις μορφές πάλης, να εμποδίσουν τα σχέδια κυβέρνησης - κεφαλαίου

Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα 14 που παραχωρούνται στη γερμανική «Fraport»
Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα 14 που παραχωρούνται στη γερμανική «Fraport»
Ανακοίνωση για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από την κυβέρνηση στη γερμανική «Fraport» εξέδωσε η Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση ΥΠΑ (δυνάμεις του ΠΑΜΕ). Σ' αυτή σημειώνει ανάμεσα σε άλλα:

«Δε χρειάστηκε να περάσει πολύς καιρός με τη νέα διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, για ν' αποκαλυφτεί αυτό που ως ΕΣΚ λέγαμε, ότι οποιοδήποτε αστικό κόμμα κι αν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας, θα υλοποιήσει με απόλυτη συνέπεια τις αποφάσεις της ΕΕ για την απελευθέρωση των αερομεταφορών, ότι δεν πρέπει οι εργαζόμενοι να καθόμαστε με "σταυρωμένα τα χέρια", να αφήνουμε την τύχη τη δικιά μας και της λαϊκής περιουσίας σε πολιτικούς και συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των όποιων επιχειρηματικών συμφερόντων.

Θα ξανατονίσουμε τις τραγικές συνέπειες που συνεπάγεται η εκχώρηση των αεροδρομίων για τους εργαζόμενους στην ΥΠΑ και το λαό: Δραματική συρρίκνωση των θέσεων εργασίας, επισφαλείς και πανάκριβες υπηρεσίες για το επιβατικό κοινό, για τα λαϊκά στρώματα. Στις τραγικές αυτές συνέπειες πρέπει να συνυπολογιστούν και εκείνες που θα ανακύψουν από την πλήρη εφαρμογή των κανονισμών και οδηγιών της ΕΕ για την ιδιωτικοποίηση της αεροναυτιλίας και την ενσωμάτωση του εθνικού χώρου στον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Ουρανό, αφού θα ανοίξει ο δρόμος στους παρόχους - ιδιώτες υπηρεσιών αεροναυτιλίας να εκμεταλλεύονται τους δημόσιους πόρους και θα υπάρξει σοβαρός κίνδυνος για τα εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα.

Η ηγεσία της ΟΣΥΠΑ και η πλειοψηφία της όλα τα προηγούμενα χρόνια απέκρυπτε τους πραγματικούς υπαίτιους της αντιλαϊκής πολιτικής, που είναι η κερδοφορία των μονοπωλίων και των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και κοκορομαχώντας με τις εκάστοτε ηγεσίες του υπουργείου και της ΥΠΑ, συστηματικά στήριξαν τις αποφάσεις για το ξεπούλημα των αεροδρομίων και τη διάλυση της Υπηρεσίας. Το ίδιο κάνουν και τώρα, αφού με "απειλές" για δικαστικές προσφυγές και με άλλες προφάσεις, προσπαθούν να εγκλωβίσουν την οποιαδήποτε αγωνιστική διάθεση και αντίδραση των εργαζομένων ενάντια στο ξεπούλημα των αεροδρομίων».

Η ΕΣΚ ΥΠΑ καλεί τους εργαζόμενους να θυμηθούν το ν. 3913/2011 (άρθρο 22), «που αναφέρεται ήδη σε "πλεονάζον προσωπικό της ΥΠΑ" μετά την έναρξη λειτουργίας των αεροδρομίων από τον ανάδοχο». Τους καλεί να σκεφτούν ότι «στρατηγική επιλογή του κεφαλαίου και της ΕΕ είναι η μείωση του λεγόμενου μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους και γι' αυτό προωθούν μια μικρή δημόσια διοίκηση με φτηνούς υπαλλήλους. Γι' αυτό λένε ψέματα όσοι ισχυρίζονται πως στην καπιταλιστική Ελλάδα, με όποιο νόμισμα κι αν έχει, μέσα ή έξω από το ευρώ, μέσα ή έξω από την ΕΕ, μπορεί να περιφρουρήσει τη δημόσια περιουσία, τα λαϊκά - εργατικά δικαιώματα, το δικαίωμα στη σταθερή δουλειά, τις θέσεις εργασίας».

Τέλος, απευθύνει κάλεσμα «να δώσουμε τη μάχη για να ανακόψουμε την επίθεση της ΕΕ, των μονοπωλίων και των κομμάτων που τους στηρίζουν. Χτίζουμε το δικό μας ΟΧΙ στην εκχώρηση των αεροδρομίων και απαιτούμε από τα ΔΣ των πρωτοβάθμιων σωματείων μας να συγκαλέσουν άμεσα Γενικές Συνελεύσεις και να παρθούν αποφάσεις για αγωνιστικές κινητοποιήσεις (απεργίες, στάσεις εργασίας, καταλήψεις κ.ά.), για την παρεμπόδιση της εξέλιξης των διαδικασιών εκχώρησης των αεροδρομίων».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ