Παρασκευή 15 Ιούνη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 39
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
«Τσίτα» τα γκάζια...

Ξεκίνησε σήμερα ο εθνικός μας αγώνας με όλα τα αστέρια του παγκόσμιου πρωταθλήματος

Ο Τόμι Μάκινεν οδηγεί την κούρσα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

Sportidea

Ο Τόμι Μάκινεν οδηγεί την κούρσα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Οι δείκτες στα κόκκινα, οι ζώνες δεμένες, οι οδηγοί έτοιμοι και... ξεκίνησαν. Το 48ο Ράλι «Ακρόπολις», πιστό στην παράδοσή του ως ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, αναμένεται να χαρίσει δυνατές συγκινήσεις και άφθονη... σκόνη στους φίλους του αυτοκινήτου. Φέτος βέβαια η κατάσταση αναμένεται να είναι ακόμα πιο δύσκολη από τις προηγούμενες χρονιές, καθώς θα υπάρχει μόνο ένα σέρβις παρκ. Χτες, στο Ζάππειο, η καρό σημαία κυμάτισε ξανά ύστερα από ένα χρόνο δίνοντας έτσι το σήμα της εκκίνησης σε όλους αυτούς που θα προσπαθήσουν να κατακτήσουν την πρωτιά στο μοναδικό αγώνα αυτοκινήτου που φιλοξενείται στη χώρα μας. Αυτό που πλέον απασχολεί τους φιλάθλους είναι: η ιστορία και η πείρα θα παίξουν σημαντικό ρόλο για την πρωτιά ή απλώς το ταλέντο και η... τύχη των πρωτάρηδων;

Οι αλλαγές της FIA

Το δυσάρεστο στην όλη ιστορία του Ράλι «Ακρόπολις» είναι ότι μέχρι και φέτος θα μπορούν να πάρουν μέρος όσοι οδηγοί θέλουν να δοκιμάσουν την τύχη τους, όσο και του αυτοκινήτου τους, στις δύσκολες διαδρομές τόσο του ελληνικού Ράλι όσο και των υπολοίπων. Η διεθνής Ομοσπονδία από τη νέα περίοδο προτίθεται να βάλει όριο συμμετοχών, από 60 έως κατά περίπτωση 90 οδηγούς και θα επιτρέπεται η συμμετοχή στις εργοστασιακές ομάδες, τα αυτοκίνητα του γκρουπ Ν, στους οδηγούς της κατηγορίας ΣΟΥΠΕΡ 1.600, καθώς και σε όσους παίρνουν μέρος στο κύπελλο της διεθνούς ομοσπονδίας.

Οι συμμετοχές

Ο Κόλιν Μακρέι σπεσιαλίστας του «Ακρόπολις»

Sportidea

Ο Κόλιν Μακρέι σπεσιαλίστας του «Ακρόπολις»
Η ώρα λοιπόν που περίμεναν οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού έφτασε. Στο φετινό Ράλι «Ακρόπολις» συμμετέχουν 132 πληρώματα από 28 χώρες. Από τα πληρώματα αυτά, τα 80 αποτελούνται από ξένους οδηγούς και συνοδηγούς, ενώ τα υπόλοιπα 52 από ελληνικές συμμετοχές. Τόσο τα ελληνικά όσο και τα ξένα πληρώματα δηλώνουν αισιόδοξα για την έκβαση του αγώνα, χωρίς βέβαια να παραλείψουν να αναφερθούν στη δυσκολία που έχει το Ράλι «Ακρόπολις». Τα περισσότερα βλέμματα όμως αναμένεται να συγκεντρώσουν τα... φαβορί, όπως ο Τόμι Μάκινεν, ο Κόλιν Μακρέι, ο Ρίτσαρντ Μπερνς, ο Μάρκους Γκρόνχολμ και ο Κάρλος Σάινθ με αυτοκίνητα όπως το Πεζό 206 WRC, το Μιτσουμπίσι Λάνσερ, το Σουμπαρού Ιμπρέζα WRC και το Φορντ Φόκους WRC. Ας δούμε όμως αναλυτικότερα τους... πρωταγωνιστές του υπερθεάματος:

Μιτσουμπίσι Λάνσερ ΕΒΟ VI- Καρίσμα: Η ομάδα της Μιτσουμπίσι, με αρχηγό τον 4 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Τόμι Μάκινεν, θέλει οπωσδήποτε τη νίκη στο «Ακρόπολις» καθώς θα είναι η πρώτη της φορά που θα πανηγυρίσει την πρωτιά στη χώρα μας αλλά και για παραμείνει ο Φιλανδός στην υψηλότερη θέση του βαθμολογικού πίνακα. Από την άλλη, με ενδεχόμενη πρωτιά, θα φτάσει και γιατί όχι θα ξεπεράσει τη Φορντ στον πίνακα των κατασκευαστών, καθώς βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 47 έναντι 50 των πρωτοπόρων.

Φορντ Φόκους WRC: Η Φορντ από την άλλη, θεωρείται από τα μεγάλα φαβορί για τη νίκη, καθώς το Φόκους έχει αποδείξει πως στα δύσκολα είναι αξιόπιστο και οι δύο οδηγοί της, Κάρλος Σάινθ και Κόλιν Μακ Ρέι είναι οι μοναδικοί που έχουν κατακτήσει το Ράλι τρεις φορές. Πάντως όποιος από τους δύο τερματίσει στην πρώτη θέση ίσως να περάσει τον Μάκινεν στον βαθμολογικό πίνακα των οδηγών καθώς ο Φιλανδός έχει συγκεντρώσει 27 βαθμούς, ο Σάινθ 26 και ο Μακ Ρέι 20.

Πεζό 206 WRC: Η νέα εξελιγμένη έκδοση του 206 δε δείχνει να είναι ικανή να τα βγάλει πέρα στο «Ακρόπολις». Τόσο ο παγκόσμιος πρωταθλητής της περασμένης χρονιάς, Μάρκους Γκρόνχολμ, όσο και ο Ντιντιέ Οριόλ, πάντως έχουν προσπαθήσει και δείχνουν υπολογίσιμοι αντίπαλοι καθώς δεν τα παρατάνε εύκολα.

Σουμπαρού Ιμπρέζα WRC: Η Σουμπαρού είναι από τις λίγες εταιρίες που μπορεί να θεωρείται ένα με το «Ακρόπολις». Το λεγόμενο και «555» έχει τις περισσότερες νίκες σε αυτό το Ράλι, συγκεκριμένα 4 φορές. Πάντως, ο Ρίτσαρντ Μπερνς δεν έκανε το καλύτερο ξεκίνημα αλλά η τέταρτη θέση στο Ράλι Κύπρου έχει ανεβάσει το ηθικό του Βρετανού οδηγού.

Από ελληνικής πλευράς, το μεγάλο φαβορί είναι ο Αρης Βωβός και ακολουθεί ο Πάνος Χατζητσοπάνης. Οι δύο οδηγοί θα αγωνιστούν με Σουμπαρού Ιμπρέζα WRC και WRX αντίστοιχα και θα προσπαθήσουν να απειλήσουν τους αντιπάλους τους. Ο μεν Βωβός που θα στηριχτεί στην εμπειρία του, θα θελήσει να υπερασπιστεί τον τίτλο του Ελληνα Πρωταθλητή ενώ ο Χατζητσοπάνης θα προσπαθήσει να αποδείξει ξανά το ταλέντο του, έχοντας βέβαια στο πλευρό του τον Κώστα Στεφανή θα επιδιώξει να διακριθεί. Το παρών επίσης θα δώσουν οι βετεράνοι του είδους όπως οι «Λεωνίδας» - Παυλή Κορρέ (Ρενό Μεγκάν Μάξι), Τσάδαρης - Τ. Παυλή (Σιτροέν Σάξο Κιτ Καρ) και Παναγιωτόπουλος - Πετρόπουλος (Τογιότα Γιάρις) που έχουν αγωνιστεί στο Ράλι «Ακρόπολις» από 19 έως και 35 φορές.

Επειδή οι συμμετοχές είναι αρκετές όπως και η... σκόνη, εμείς σας προτείνουμε να πάρετε μαζί σας πέρα από νερό και κανένα... μαντίλι. Καλή διασκέδαση και καλό κουράγιο...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ