Το νέο Maveric παρουσίασε η Ford, φιλοδοξώντας να ταρακουνήσει τα νερά στην κατηγορία των SUV. Τα αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, ενώ προσδίδουν και κύρος στους κατασκευαστές που τα καταφέρνουν καλύτερα, αφού ένα επιτυχημένο SUV προϋποθέτει ολοκληρωμένο σχεδιασμό, τεχνογνωσία, αλλά και ποιότητα κατασκευής
Η άνεση αποτέλεσε προτεραιότητα για τους σχεδιαστές του Maveric, το οποίο θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία, προσφέροντας ευρυχωρία για πέντε ενήλικες και τις αποσκευές τους. Στον τομέα παθητική ασφάλεια, ξεχωρίζει η κολόνα απορρόφησης ενέργειας του τιμονιού, τα «μαξιλάρια» για να μην τραυματίζονται τα γόνατα και οι στάνταρ πλευρικοί αερόσακοι. Το αμάξωμα διαθέτει ζώνες προκαθορισμένης παραμόρφωσης για καλύτερη προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης.
Το SUV της Ford χαρακτηρίζεται ως συμπαγές, αφού το μήκος του δεν ξεπερνά τα 4,4 μέτρα και το πλάτος του τα 1,82 μ., κάτι που δεν καθιστά δύσκολη την κίνησή του εντός των αστικών κέντρων. Οι κινητήρες είναι ένας τετρακύλινδρος σε σειρά 2 λίτρων, και ένας θηριώδης V-6 3 λίτρων, κατάλληλοι και για ρυμούλκηση λογικών φορτίων. Το Ford Maveric θα κυκλοφορήσει και ως υβριδικό το 2003, εξοπλισμένο μάλιστα με εξελιγμένο σύστημα παραγωγής ηλεκτρισμού από τους τροχούς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η «καριέρα» του στην ελληνική αγορά αναμένεται να ξεκινήσει τον Αύγουστο και η βασική τιμή θα ξεκινά για το δίλιτρο περίπου στα 10 εκατομμύρια, τιμή που θεωρείται ανταγωνιστική.