Κυριακή 10 Ιούνη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
FORD MAVERIC
Νέο και... άνετο εκτός δρόμου

Το νέο Maveric παρουσίασε η Ford, φιλοδοξώντας να ταρακουνήσει τα νερά στην κατηγορία των SUV. Τα αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, ενώ προσδίδουν και κύρος στους κατασκευαστές που τα καταφέρνουν καλύτερα, αφού ένα επιτυχημένο SUV προϋποθέτει ολοκληρωμένο σχεδιασμό, τεχνογνωσία, αλλά και ποιότητα κατασκευής

Η Ford προτείνει με το Maveric μια πιο εξευγενισμένη σπορ εμφάνιση, που συνδυάζει αθλητικές και εκτός δρόμου γραμμές. Για τα δύσκολα κομμάτια, έχει τοποθετηθεί το νέο σύστημα Control Trac II, ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με προαιρετική λειτουργία κλειδώματος, που τροφοδοτεί χωρίς παρέμβαση του οδηγού με μεγαλύτερη ροπή τους πίσω τροχούς, όταν οι μπροστινοί γλιστρούν. Το κλείδωμα μπορεί να ενεργοποιηθεί και με το πάτημα ενός κουμπιού - και εν κινήσει - ώστε να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις σε ολισθηρές επιφάνειες. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη και στους τέσσερις τροχούς, ενώ η κρεμαγιέρα υπόσχεται ακρίβεια και άνεση στη διεύθυνση, τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου.

Η άνεση αποτέλεσε προτεραιότητα για τους σχεδιαστές του Maveric, το οποίο θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία, προσφέροντας ευρυχωρία για πέντε ενήλικες και τις αποσκευές τους. Στον τομέα παθητική ασφάλεια, ξεχωρίζει η κολόνα απορρόφησης ενέργειας του τιμονιού, τα «μαξιλάρια» για να μην τραυματίζονται τα γόνατα και οι στάνταρ πλευρικοί αερόσακοι. Το αμάξωμα διαθέτει ζώνες προκαθορισμένης παραμόρφωσης για καλύτερη προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης.

Το SUV της Ford χαρακτηρίζεται ως συμπαγές, αφού το μήκος του δεν ξεπερνά τα 4,4 μέτρα και το πλάτος του τα 1,82 μ., κάτι που δεν καθιστά δύσκολη την κίνησή του εντός των αστικών κέντρων. Οι κινητήρες είναι ένας τετρακύλινδρος σε σειρά 2 λίτρων, και ένας θηριώδης V-6 3 λίτρων, κατάλληλοι και για ρυμούλκηση λογικών φορτίων. Το Ford Maveric θα κυκλοφορήσει και ως υβριδικό το 2003, εξοπλισμένο μάλιστα με εξελιγμένο σύστημα παραγωγής ηλεκτρισμού από τους τροχούς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η «καριέρα» του στην ελληνική αγορά αναμένεται να ξεκινήσει τον Αύγουστο και η βασική τιμή θα ξεκινά για το δίλιτρο περίπου στα 10 εκατομμύρια, τιμή που θεωρείται ανταγωνιστική.



Κορυφή σελίδας
Διακήρυξη της ΚΕ του ΚΚΕ για τη συμπλήρωση 80 χρόνων από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ