«Εχουμε σήμερα μια ακόμη απόδειξη ότι οι μηχανές των μεγάλων έργων, των αυτοκινητόδρομων έχουν πάρει μπροστά», δήλωσε ο Κ. Χατζηδάκης, ενώ ο Στ. Καλογιάννης ανάφερε ότι τα έργα τόσο στη σήραγγα των Τεμπών, όσο και στα υπόλοιπα τμήματα έχουν ολοκληρωθεί κατά 75%. Οι ίδιοι, απαντώντας σε ερωτήσεις, απέκλεισαν κάθε μείωση της τιμής των χαρατσιών των διοδίων, που όπως είναι γνωστό έχουν αυξηθεί από το 2008 κατά 500%!
Οι ίδιοι βέβαια δε βρήκαν λέξη να πουν για το γεγονός ότι εν μέσω καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης, συνεχίζεται απρόσκοπτα η διοχέτευση πακτωλού κρατικών κεφαλαίων προς τους εγχώριους και ξένους κατασκευαστικούς ομίλους, που κατασκευάζουν το έργο καθώς πράγματι «λεφτά υπάρχουν» για τους μονοπωλιακούς ομίλους, επομένως και για τις κατασκευαστικές κοινοπραξίες των οδικών αξόνων. Θυμίζουμε, λοιπόν, ότι πέρα από τις αρχικές κρατικές επιχορηγήσεις που προβλέπει η «σύμβαση παραχώρησης» στην κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» δόθηκαν:
Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, με εργασιακές συνθήκες γαλέρας θα δουλεύουν οι οικοδόμοι και άλλοι εργαζόμενοι στο έργο, αφού μετά από 2,5 χρόνια, που είχε «παγώσει», οι μεγάλες εργολαβικές εταιρείες ξεκινούν τις εργασίες με ακόμα φθηνότερους εργάτες, κάνοντας χρήση όλων των νόμων που προστέθηκαν στο αντεργατικό οπλοστάσιο της εργοδοσίας.