Ως το πρώτο αυτοκίνητο με νοημοσύνη παρουσίασε η Citroen το C5. Το γαλλικό μεσαίο - μεγάλο μοντέλο έχει αφομοιώσει αρκετά καινοτόμα στοιχεία στο σχεδιασμό, θέτοντας νέα στάνταρ στην έννοια άνεση, συνδυασμένη με στιλ, ενώ τεχνολογικά πρωτοπορεί με την υδροενεργητική ανάρτηση τρίτης γενιάς
Το ισχυρότερο «χαρακτηριστικό» της C5 είναι πάντως η υδροενεργητική ανάρτηση, η οποία διαθέτει «νοημοσύνη» και προσαρμόζεται στις ανάγκες οδήγησης ανάλογα το δρόμο, την ταχύτητα και το στιλ του οδηγού. Η υδροενεργητική ανάρτηση 3ης γενιάς αυξομειώνει το ύψος του αυτοκινήτου ανάλογα της ταχύτητας. Ετσι αν το C5 κινείται με ταχύτητες άνω των 110 χλμ./ώρα η ανάρτηση χαμηλώνει για καλύτερο κράτημα. Μέχρι τα 60 χλμ./ώρα επιλέγεται η υψηλότερη ρύθμιση, ώστε να επιλέγεται η άνετη μετακίνηση ακόμα και σε ανώμαλα οδοστρώματα. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τη ρύθμιση που επιθυμεί και χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού. Η νέα ανάρτηση έχει μελετηθεί και βελτιωθεί σε διάφορα τμήματά της, ώστε να μη χρειάζεται συντήρηση για τουλάχιστον 200.000 χλμ. ή στα πέντε πρώτα χρόνια κυκλοφορίας.
Βεβαίως το C5 βλέπει τον ανταγωνισμό μέσα από το γαλλικό του ένδυμα, κάτι που σημαίνει ξεχωριστό σχήμα και στιλ. Ετσι το μοντέλο μοιάζει να ενσωματώνει τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, με απαραίτητο κύρος για την κατηγορία σε ένα αμάξωμα που μοιάζει ταυτόχρονα ενός και τριών όγκων. Στο εσωτερικό, το ταμπλό απαρτίζεται από δυο τόξα που αυτονομούν τις λειτουργίες του οδηγού και του συνοδηγού και επιβατών. Φυσικά τα υλικά, μαλακά πλαστικά λάστιχα, μεταλλικές χειρολαβές, βελούδα και δερμάτινα υπογραμμίζουν τον πολυτελή χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στο ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει μέχρι και κλιματιζόμενος χώρος ώστε να κρατιούνται δροσερά δυο αναψυκτικά. Για το κινητό τηλέφωνο έχει προβλεφτεί μια πρίζα 12V ώστε ο φορτωτής να το κρατά ζωντανό, ενώ αρκετές είναι και οι αποθηκευτικές θέσεις. Ο κλιματισμός είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος και διαθέτει ξεχωριστά χειριστήρια για οδηγό και συνοδηγό.
Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά από τα 1.800 κ.εκ. με απόδοση 117 ίππων και 16,8 mhg ροπής στις 4.000 σ.α.λ.. Ο κινητήρας των 2 λίτρων αποδίδει 138 ίππους, ενώ κορυφαίος είναι ο εξακύλινδρος των 3 λίτρων με τα 210 άλογα. Στις επιλογές υπάρχει και ένα αυτόματο σειριακό κιβώτιο που συνδυάζει σπορ και άνετη οδήγηση. Οι εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού είναι τρεις: confort, ambiance και exclusive με τις τιμές να ξεκινούν από τα 7.200.000 δρχ.