Παρασκευή 15 Δεκέμβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Επίθεση στα εργασιακά με μοντέλο τον ΟΑΣΘ

Από τον ιδιωτικό Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) αρχίζει η κυβέρνηση την εφαρμογή των καταστροφικών της σχεδίων για τις αστικές συγκοινωνίες και το «σάρωμα» των εργασιακών, ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων των εργαζομένων.

Τα παραπάνω προκύπτουν από το σχέδιο νόμου που πρόκειται να καταθέσει η κυβέρνηση σύντομα για ψήφιση στη Βουλή, με κεντρική «φιλοσοφία» μείωση δαπανών και αύξηση εσόδων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εργαζόμενους (μείωση αποδοχών, απολύσεις κλπ.), αλλά και το επιβατικό κοινό (αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων). Με το νομοσχέδιο αυτό, η κυβέρνηση ουσιαστικά καταργεί τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, ανοίγει το δρόμο για την απασχόληση εποχικών, επιχειρεί να επιβάλει αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων και προετοιμάζει το έδαφος για αυξήσεις στα εισιτήρια. Παράλληλα, ενώ στα χαρτιά φαίνεται να μειώνει την επιδότηση προς τον ΟΑΣΘ, με μια σειρά άλλες ρυθμίσεις, ουσιαστικά διατηρεί το σκανδαλώδες καθεστώς επιδότησης έναντι των δημόσιων συγκοινωνιών. Αρκεί να επισημανθεί ότι η επιδότηση προς την ΕΘΕΛ, που διαθέτει 1.500 λεωφορεία είναι μόλις 16 δισ. δρχ. το χρόνο και στον ΟΑΣΘ, με 430 λεωφορεία, ανέρχεται σε 25 δισ. δρχ. το χρόνο!

Με το νομοσχέδιο αυτό η σκανδαλώδης σύμβαση μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και του ΟΑΣΘ, που λήγει στο τέλος του χρόνου, ανανεώνεται για εννιά ακόμα χρόνια, μέχρι το 2009.


Κορυφή σελίδας
Διακήρυξη της ΚΕ του ΚΚΕ για τη συμπλήρωση 80 χρόνων από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ