Το θέμα του διαχωρισμού των μαθητών της Β' τάξης του Γυμνασίου Βέλου Κορινθίας όχι αλφαβητικά, αλλά με βάση τις επιδόσεις τους στο μάθημα ξένης γλώσσας, συγκεκριμένα των Γερμανικών - που εξετάζεται αν αυτό αποτέλεσε και αφορμή για το διαχωρισμό γενικότερα σχετικά με τις επιδόσεις - προκάλεσε την παρέμβαση του υπουργείου Παιδείας. Το θέμα που βγήκε από χτεσινό δημοσίευμα οδήγησε την ηγεσία του υπουργείου να δώσει εντολή να διερευνηθεί σε βάθος ο τρόπος διαχωρισμού των τμημάτων στο γυμνάσιο Βέλλου Κορινθίας. Με δήλωσή του ο κ. Ευθυμίου διευκρινίζει ότι «σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται χωρισμός τμημάτων με οποιοδήποτε άλλον τρόπο έξω από αυτόν που προτείνει η κείμενη νομοθεσία και οι σχετικές αποφάσεις» (σ.σ. δηλαδή με αλφαβητική σειρά) και από την Παρασκευή 1 του Δεκέμβρη το Γυμνάσιο Βέλου θα λειτουργεί με τα τμήματα χωρισμένα κατά αλφαβητική σειρά.
Πάντως, η ενέργεια της διεύθυνσης του Γυμνασίου Βέλου δεν έρχεται σε αντίθεση με τη φιλοσοφία του επιλεκτικού σχολείου που εισάγει η εκπαιδευτική «μεταρρύθμιση», η οποία έτσι και αλλιώς κατηγοριοποιεί τους μαθητές και στέλνει τους μισούς εκτός λυκείου, ενώ ο αντιπαιδαγωγικός, ταξικός χωρισμός των μαθητών ανάλογα με τις επιδόσεις τους εφαρμόζεται σε άλλες χώρες (π.χ. Γερμανία) στο πλαίσιο της αξιολόγησης των σχολείων.