Τρίτη 11 Αυγούστου 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΝΕΟΛΑΙΑ
Διαφωνίες για τη διαδικασία κι όχι επί της ουσίας

«Διαφωνίες» επί τεχνικών θεμάτων και όχι επί της ουσίας, έρχεται να εκφράσει ο πρόεδρος της ΕΓ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (ΠΟΣΔΕΠ), με αφορμή την παραίτηση του Θ. Φορτσάκη, προέδρου της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών από την Επιτροπή Αξιολόγησης και Ελέγχου Κολεγίων (νόμος 3696/2008) για ...διαδικαστικές διαφωνίες. Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της ΕΓ της ΠΟΣΔΕΠ Ν. Σταυρακάκης με ανοιχτή επιστολή του προς τον υπουργό Παιδείας Α. Σπηλιωτόπουλο, ζητάει εκ μέρους της Ομοσπονδίας, «ο ορισμός του μέλους ΔΕΠ, καθώς και του αναπληρωτή του στην εν λόγω Επιτροπή να γίνεται μετά από κοινή απόφαση από την ΕΓ της ΠΟΣΔΕΠ και της Συνόδου Πρυτάνεων»..., γιατί «με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να συμβάλουμε μέσα από διαδικασίες διαφάνειας, αξιοκρατίας και αντικειμενικότητας στην κατά το δυνατόν αρτιότερη συγκρότηση του νεοπαγούς αυτού μορφώματος στη ζώνη της μεταλυκειακής και προπανεπιστημιακής εκπαίδευσης και κατάρτισης», δηλαδή τα κολέγια.

Η αναγνώριση και λειτουργία 33 κολεγίων δεν είναι «μόρφωμα» στη μεταλυκειακή εκπαίδευση. Ισοδυναμεί με την ισοπέδωση πτυχίων πανεπιστημίων και ΤΕΙ και την εξίσωσή τους με τρίχρονα πιστοποιητικά ψευτοκολεγίων και σηματοδοτεί την παραπέρα ιδιωτικοποίηση της Παιδείας. Η «Επιτροπή Αξιολόγησης και Ελέγχου Κολεγίων», είναι άλλο ένα εργαλείο διαχείρισης, υλοποίησης ή εξεύρεσης λύσεων προκειμένου να υλοποιηθεί η κυβερνητική πολιτική. Και στόχος της κυβερνητικής πολιτικής είναι να ιδιωτικοποιηθεί και η ανώτατη εκπαίδευση. Οσο για την αναφορά στη Σύνοδο Πρυτάνεων, πρέπει να σημειωθεί ότι ο ρόλος της Ομοσπονδίας είναι συνδικαλιστικός και δε θα έπρεπε να διεκδικεί την εμπλοκή της σ' ένα άτυπο κυβερνητικό όργανο, όπως είναι η Σύνοδος. Να σημειωθεί ότι η «Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση» (ΔΗΠΑΚ) έχει καταδικάσει ανοιχτά και στο παρελθόν τις αποφάσεις της ΠΟΣΔΕΠ για συμμετοχή σε τέτοιες επιτροπές. Το πρόβλημα δεν είναι η διαχείριση των κολεγίων και της ιδιωτικής εκπαίδευσης, αλλά η δημιουργία και λειτουργία δημοσίων και δωρεάν «μεταλυκειακών» επαγγελματικών σχολών υψηλού επιπέδου για όσα επαγγέλματα δεν απαιτούν επιστημονική μόρφωση.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΑΤΙΤΛΟ(2009-09-11 00:00:00.0)
Συμπόρευση με την αντιεκπαιδευτική ευρωπαϊκή πολιτική(2008-07-26 00:00:00.0)
Περιμένουν πρωτοβουλίες από τον πρωθυπουργό(2003-10-08 00:00:00.0)
Αγανακτούν και συνεχίζουν(2003-09-27 00:00:00.0)
Προτείνει αναστολή της αποχής(2002-09-12 00:00:00.0)
Τα προβλήματα παραπέμπονται σε... επιτροπή(2002-09-10 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ