Σάββατο 27 Ιούνη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Επισπεύδουν τις διαδικασίες εμπορευματοποίησης - ιδιωτικοποίησης

Προκαλεί η κυβέρνηση μιλώντας για πλήρη και σφαιρικά μέτρα που είναι προς όφελος του ΟΣΕ και του κοινωνικού συνόλου

Προς όφελος των εργαζομένων είναι, κατά την κυβέρνηση, οι ανατιμήσεις κατά 135% στα εισιτήρια του ΟΣΕ, οι απολύσεις και η παράδοση του μεταφορικού έργου στο κεφάλαιο. Το ταξικό κίνημα και το ΠΑΜΕ έχουν διαφορετική γνώμη: Το συμφέρον των εργαζομένων δεν είναι η ιδιωτικοποίηση, αλλά να περάσει ο ΟΣΕ στα χέρια του λαού

Motion Team

Προς όφελος των εργαζομένων είναι, κατά την κυβέρνηση, οι ανατιμήσεις κατά 135% στα εισιτήρια του ΟΣΕ, οι απολύσεις και η παράδοση του μεταφορικού έργου στο κεφάλαιο. Το ταξικό κίνημα και το ΠΑΜΕ έχουν διαφορετική γνώμη: Το συμφέρον των εργαζομένων δεν είναι η ιδιωτικοποίηση, αλλά να περάσει ο ΟΣΕ στα χέρια του λαού
Εντολή επίσπευσης των διαδικασιών για την προώθηση των αντιδραστικών μεταρρυθμίσεων στον ΟΣΕ και τη μετατροπή του ελληνικού σιδηρόδρομου σε πανάκριβο εμπόρευμα εκτιμάται ότι έλαβε, χτες, από τον πρωθυπουργό, Κ. Καραμανλή, ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών, Ευρ. Στυλιανίδης.

Ο υπουργός επισκέφτηκε χτες το Μέγαρο Μαξίμου και - κατά δήλωσή του - ενημέρωσε τον πρωθυπουργό για τα θέματα της αρμοδιότητάς του, «με ιδιαίτερη έμφαση στη σημαντική μεταρρύθμιση που έχουμε ήδη ξεκινήσει στον ΟΣΕ». Το στίγμα της συνάντησης, αλλά και η συγκαλυμμένη επιδίωξη - μεθόδευση της κυβέρνησης για το μέλλον του ελληνικού σιδηρόδρομου (σ.σ.: εμπορευματοποίηση - ιδιωτικοποίηση), ουσιαστικά περιέχεται στη δήλωση του Ευρ. Στυλιανίδη: «Εχουμε αυτοπεποίθηση και είμαστε αποφασισμένοι ότι όπως και με την "Ολυμπιακή" έτσι και με τον ΟΣΕ θα μπορέσουμε να επιτύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα». Και, ως γνωστόν, το ...καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την κυβέρνηση στην περίπτωση του ομίλου της «Ολυμπιακής» είναι η παράδοσή του στα ιδιωτικά κεφάλαια της MIG, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα ο Α. Βγενόπουλος.

Υπενθυμίζεται ότι οι κεντρικοί άξονες του κυβερνητικού σχεδίου για τον ΟΣΕ είναι:

  • Αυξήσεις - φωτιά στις τιμές των εισιτηρίων από την 1η του Αυγούστου 2009 κατά 33%, οι οποίες θα φτάσουν σταδιακά (στα επόμενα δύο 8μηνα) έως τον Οκτώβρη του 2010, στο 135%!
  • Απολύσεις 3.000 σιδηροδρομικών μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, μέσω του προγράμματος «μισθωτής εφεδρείας».
  • Δραστικές συγχωνεύσεις - περικοπές όσων δρομολογίων κρίνονται «ζημιογόνα».
  • Σαρωτικές ιδιωτικοποιήσεις σε κάθε εν δυνάμει κερδοφόρα σιδηροδρομική και μη (εκχώρηση της ακίνητης περιουσίας σε ιδιώτες για πολυετή εκμετάλλευση) δραστηριότητα.

Αυτό ουσιαστικά είναι το σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΣΕ, το οποίο παρουσίασε αναλυτικά στις αρχές της βδομάδας ο Ευρ. Στυλιανίδης. Για την εφαρμογή αυτού του σχεδίου, που είναι ολοφάνερο ποια συμφέροντα εξυπηρετεί (μεγάλου κεφαλαίου) και ποια πλήττει (λαϊκά στρώματα και εργαζόμενους), επαίρονται στην κυβέρνηση. Για σχέδιο που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ένα σύγχρονο και κοινωνικό σιδηρόδρομο, χωρίς να έχει επιπτώσεις ούτε στους εργαζόμενους ούτε στην κοινωνία ούτε στην εθνική οικονομία, υπερηφανεύτηκε χτες ο υπουργός Μεταφορών.

Για πλήρη και σφαιρικά μέτρα, που είναι προς όφελος και του ΟΣΕ και του κοινωνικού συνόλου και της οικονομίας, υπερθεμάτισε λίγο αργότερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ε. Αντώναρος. Στην επισήμανση του «Ρ» ότι στον ΟΣΕ χάνονται 3.000 θέσεις σταθερής και μόνιμης εργασίας, η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου ήταν απλά ένα ...κάνετε λάθος. Χωρίς να ρωτηθεί ο Ε. Αντώναρος είχε πρόχειρη την προκάτ απάντηση ότι δήθεν μέλημα της κυβέρνησης είναι να απαλλάξει τους Ελληνες φορολογούμενους από το δυσβάσταχτο βάρος της λειτουργίας του ΟΣΕ... Αλλά ακόμα και όταν ο συντάκτης του «Ρ» του επισήμανε ότι οι εργαζόμενοι δεν έχουν καμιά απολύτως ευθύνη για τα ελλείμματα στον ΟΣΕ και ότι αυτά είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που ακολουθούν οι κυβερνήσεις, εκείνος επέμεινε ότι η κυβέρνηση προωθεί το σχήμα εμπορευματοποίησης - ιδιωτικοποίησης για να απαλλάξει τους εργαζόμενους από ένα δυσβάσταχτο κόστος.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Τον θέλουν πανάκριβο εμπόρευμα(2009-08-09 00:00:00.0)
Αυξήσεις - «φωτιά» κατά 33%(2009-07-31 00:00:00.0)
Μνημόνιο μισής ...υπογειοποίησης του προαστιακού(2009-07-09 00:00:00.0)
«Σχέδιο» μετατροπής τους σε πανάκριβο εμπόρευμα(2009-06-25 00:00:00.0)
Να μπει «στοπ» στα μέτρα τεμαχισμού του ΟΣΕ(2008-02-08 00:00:00.0)
Απεργία αποφάσισαν οι σιδηροδρομικοί(2005-02-05 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ