Αν κρίνουμε από την πρόσφατη συμφωνία που υπέγραψε η κυβέρνηση με την κοινοπραξία τεχνικών εταιριών ΑΚΤΩΡ (Μπόμπολας) - ΑΒΑΞ - ΒΙΟΤΕΡ - ΓΕΚ για την κατασκευή τριών υπόγειων γκαράζ στις πλατείες Κολωνακίου, Κάνιγγος και Αιγύπτου (Πατησίων - Αλεξάνδρας), τότε θα πρέπει να αναμένουμε αρκετές ακόμα "ληστρικές" συμβάσεις σε βάρος του ελληνικού δημοσίου και για τις περιπτώσεις των υπογείων γκαράζ στις πλατείες: Βάθης, Εξαρχείων, Προφήτη Ηλία και Βικτωρίας.
Η κοινοπραξία που ανέλαβε την κατασκευή των τριών γκαράζ θα εκμεταλλεύεται τους χώρους στάθμευσης για 30 χρόνια,αποδίδοντας στο δημόσιο το διάστημα αυτό, μόλις το 3,6% των κερδών..!
Η κυβέρνηση θα επιδοτήσει την κατασκευή με 950.000 δρχ. για κάθε θέση και όπως είχε δηλώσει και ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Χρ. Βερελής,έχει κάνει αίτηση προς το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας προκειμένου στο εξής:
Δηλαδή, να γίνονται τα γκαράζ με το σύστημα της εντελώς "τζάμπα αυτοχρηματοδότησης"...
Το κόστος των τριών γκαράζ (Κολωνάκι, Αιγύπτου και Κάνιγγος) ανέρχεται σε 5,7 δισ. δρχ..
Να σημειώσουμε ακόμα ότι ο Οργανισμός Αθήνας έχει προτείνει να δοθούν δωρεάν κρατικές επιχορηγήσεις ύψους 3 εκατομμυρίων δραχμών (!) για κάθε θέση στάθμευσης, ως κίνητρο σε ιδιώτες, προκειμένου να κατασκευάσουν 31 πολυώροφα γκαράζ στην περιοχή του Λεκανοπεδίου, κυρίως κοντά σε σταθμούς του μετρό!