Πέμπτη 2 Σεπτέμβρη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
"Υπόγεια" κλοπή

Αν κρίνουμε από την πρόσφατη συμφωνία που υπέγραψε η κυβέρνηση με την κοινοπραξία τεχνικών εταιριών ΑΚΤΩΡ (Μπόμπολας) - ΑΒΑΞ - ΒΙΟΤΕΡ - ΓΕΚ για την κατασκευή τριών υπόγειων γκαράζ στις πλατείες Κολωνακίου, Κάνιγγος και Αιγύπτου (Πατησίων - Αλεξάνδρας), τότε θα πρέπει να αναμένουμε αρκετές ακόμα "ληστρικές" συμβάσεις σε βάρος του ελληνικού δημοσίου και για τις περιπτώσεις των υπογείων γκαράζ στις πλατείες: Βάθης, Εξαρχείων, Προφήτη Ηλία και Βικτωρίας.

Η κοινοπραξία που ανέλαβε την κατασκευή των τριών γκαράζ θα εκμεταλλεύεται τους χώρους στάθμευσης για 30 χρόνια,αποδίδοντας στο δημόσιο το διάστημα αυτό, μόλις το 3,6% των κερδών..!

Η κυβέρνηση θα επιδοτήσει την κατασκευή με 950.000 δρχ. για κάθε θέση και όπως είχε δηλώσει και ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Χρ. Βερελής,έχει κάνει αίτηση προς το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας προκειμένου στο εξής:

  • κάθε θέση υπέργειου γκαράζ από ιδιώτες να επιδοτείται από το κράτος με 1,5 εκατ. δρχ. και
  • κάθε θέση για υπόγειο γκαράζ με 3 εκατ. δρχ.!

Δηλαδή, να γίνονται τα γκαράζ με το σύστημα της εντελώς "τζάμπα αυτοχρηματοδότησης"...

Το κόστος των τριών γκαράζ (Κολωνάκι, Αιγύπτου και Κάνιγγος) ανέρχεται σε 5,7 δισ. δρχ..

Να σημειώσουμε ακόμα ότι ο Οργανισμός Αθήνας έχει προτείνει να δοθούν δωρεάν κρατικές επιχορηγήσεις ύψους 3 εκατομμυρίων δραχμών (!) για κάθε θέση στάθμευσης, ως κίνητρο σε ιδιώτες, προκειμένου να κατασκευάσουν 31 πολυώροφα γκαράζ στην περιοχή του Λεκανοπεδίου, κυρίως κοντά σε σταθμούς του μετρό!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ