Στις 18 Ιούλη 2000 στο Λονδίνο, έγινε ο τερματισμός του δυσκολότερου αγώνα αυτοκινήτων στον αιώνα μας
Οι 101 αγωνιζόμενοι είχαν εκκινήσει την 1η Μάη 2000, από τη Γέφυρα του Πύργου του Λονδίνου με θαυμαστά αυτοκίνητα -Αντίκες και Κλασικά - ιστορικά. Ταξίδεψαν διασχίζοντας την Ευρώπη και την Ελλάδα (πέρασαν από Θεσ/κη στις 5/5) προς Τουρκία, Γεωργία, Κασπία Θάλασσα, Τουρκμενιστάν, Ουζμπεκιστάν, Κιρκιστάν, Καζαχστάν, Μογγολία. Ετρεξαν το Δρόμο του Μεταξιού, περνώντας για πρώτη φορά στην ιστορία την έρημο Τακλιμακάν από Νότο προς Βορρά, διέσχισαν μέρος της ερήμου Κόμπι, με προορισμό του αγώνα το Πεκίνο.
Από εκεί όσοι άντεξαν (και ήταν μόνο 44!) μετέβησαν με αεροπλάνα στο Ανκοραντζ της Αλάσκας, απ' όπου ξεκίνησε η διαδρομή προς Καναδά και ΗΠΑ, περνώντας τα Βραχώδη Ορη, με προορισμό τη Νέα Υόρκη.
Ο αγώνας συνεχίστηκε στα παράλια της Αφρικής (έφτασαν με αεροπλάνα), πέρασαν την Καζαμπλάνκα, άγγιξαν την έρημο Σαχάρα και, μέσω Μαρόκου, Ισπανίας και Γαλλίας, κατέληξαν στο Λονδίνο, απ' όπου εκκίνησαν πριν 80 μέρες!
Η μοναδική ε λληνική συμμετοχή ανήκει στον κ. Στέλιο Βαρθολομαίο, πρόεδρο του ΣΙΣΑ, που αγωνίστηκε με ελληνοϊταλική συμμετοχή. Η συμμετοχή των Στέλιου Βαρθολομαίου και Φράνκο Τσιριμίνα, Νο 17 του αγώνα με Fiat Milleccento Gabrio του 1948, κατέκτησε τη 2η θέση στην Κατηγορία μέχρι 2.000 κυβικά!
Χορηγός της ελληνοϊταλικής συμμετοχής, για το μεγαλύτερο ποσοστό των εξόδων: Ο Δήμος του Παλέρμο Ιταλίας!