Το Τεχνικό Πρόγραμμα για το 1997 ανακοίνωσε χτες ο δήμαρχος
Εργα που θα "προσδώσουν στο κέντρο, αίγλη, ποιότητα και αξία" ανακοίνωσε χτες, ο δήμαρχος Αθηναίων, Δ. Αβραμόπουλος. Πιστός στην πολιτική, που ο ίδιος επέβαλλε και ακολουθεί η δημοτική αρχή, για μια πόλη - τουριστικό κέντρο, όπου η επιχειρηματική δραστηριότητα και η τουριστική κίνηση θα ανθίζει, ανακοίνωσε χτες το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου για το 1997. Ενα πρόγραμμα που βασίζεται σε μεγαλόστομες εξαγγελίες για πεζοδρομήσεις, σιντριβάνια, παραδοσιακά φανάρια, αισθητική αναμόρφωση κεντρικών οδικών αξόνων, αναπλάσεις πλατειών μέσω της ενσωμάτωσης υψηλής τεχνολογίας, δρομολόγηση ηλεκτρονικών μίνι-μπας και ανταποκρίνεται - όπως είπε ο Δ. Αβραμόπουλος - στις συνθήκες συναγερμού που ζούμε. Και προφανώς το "κουμπάκι" που απενεργοποιεί το συναγερμό είναι η αισθητική αναβάθμιση της πόλης, αφού αυτό και μόνο εξυπηρετεί - αποτελώντας ταυτόχρονα κριτήριο για τη σύνταξή του - το τεχνικό πρόγραμμα που παρουσιάστηκε.
Ο Δ. Αβραμόπουλος ανακοίνωσε χτες τι περιλαμβάνουν οι μελέτες δισεκατομμυρίων του Δήμου: την πεζοδρόμηση τμήματος της οδού Αθηνάς, από τη Σοφοκλέους ως την Ομόνοια, στη δε πλατεία την πεζοδρόμηση του τμήματός της μεταξύ των οδών Πειραιώς και Σταδίου. Την αισθητική αναμόρφωση της κεντρικής αυτής περιοχής θα συμπληρώσει η ολοκλήρωση της πλατείας Εθνικής Αντίστασης, μπροστά στο Δημαρχείο, "μέσω της ενσωμάτωσης της υψηλής τεχνολογίας". Οι μελέτες του δήμου προβλέπουν ακόμη πλακοστρώσεις πεζοδρομίων και κατασκευή κιγκλιδωμάτων στις οδούς Αλεξάνδρας, Πειραιώς, Φιλελλήνων, Πατησίων κ.α., τις οποίες θα "στολίσουν" τα μαντεμένα φανάρια (2.300 θα τοποθετηθούν μέσα στο 1997) ...για περισσότερο φως και αισθητική. Ειδική ρύθμιση προβλέπεται για τη Μιχαλακοπούλου. Μία από τις δύο λωρίδες της κατεύθυνσης προς το στάδιο θα παραδοθεί στον πεζό. Μεταξύ της Παπαδιαμαντοπούλου και της Βασ. Κωνσταντίνου θα κλείσουν στο αυτοκίνητο και οι δύο λωρίδες, μεταθέτοντας την κίνηση στη Β. Σοφίας (όπου γίνεται το χάος κάθε μέρα). Για το Κολωνάκι προβλέπεται η πεζοδρόμηση της Πατριάρχου Ιωακείμ και η επέκταση της πεζοδρόμησης της Βουκουρεστίου.
Ανακοινώθηκε ακόμη η δρομολόγηση ηλεκτρονικών μίνι-μπας (350 εκατομμύρια θα κοστίσουν), αρχικά στην Κυψέλη και το Παγκράτι, και η δημιουργία μιας γραμμής που θα συνδέει το Δημαρχείο με την Ακρόπολη.
Ασταμάτητη στην κατασκευή σιντριβανιών δηλώνει η δημοτική αρχή, καθότι "ως μεσογειακή χώρα έχουμε ανάγκη από... δροσιά και σκιά". Ετσι, μετά τα σιντριβάνια στις πλατείες Αιγύπτου, Αργεντινής, Λαυρίου, Τρούμαν, Αγίου Θωμά κλπ., έπεται συνέχεια...
Οσον αφορά στο πρόβλημα της στάθμευσης στις γειτονιές της Αθήνας, προβλέπεται - άγνωστο πότε θα ολοκληρωθούν - η δημιουργία δημοτικών γκαράζ, όπου παραμένει άγνωστο τι τιμή θα καταβάλλεται, αλλά, όπως είπε και ο Δ. Αβραμόπουλος, "ας μην αναφερόμαστε σε οικονομικά δεδομένα, γιατί μπορούμε να πετύχουμε καλύτερες τιμές"...