Από την κ. Μαρία Κοτζιά πήραμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή:
"Κύριε διευθυντά
Σαν συμπλήρωμα του περιοδικού "ΜΙΝΙ" (τεύχος 28., Ιάν. 1999) - περιοδικού του γνωστού συγκροτήματος ("Γυναίκα", "Κλικ", "Μίκυ Μάους" κλπ.), που απευθύνεται σε μικρά κορίτσια έφτασε στα χέρια μας "Το Ωροσκόπιο της ΜΟΥΛΑΝ 1999".
Διαβάζουμε τους τίτλους: "Κινέζικο Ωροσκόπιο", "Προβλέψεις για το 1999","Ωροσκόπιο Μίνι", "Οδηγός για Πετράδια" (σ. σ. Πρόκειται για τις απόκρυφες ιδιότητες των πολύτιμων λίθων), "Ομορφιά" (σ. σ. Πώς τα ζώδια επηρεάζουν την εξωτερική εμφάνιση), "Τα 5 στοιχεία" (σ. σ. του κινέζικου ωροσκόπιου), "Παιχνίδι Αστρολογίας", "Οι Κάρτες των Τσινγκ", (σ. σ. Πρόκειται για τα "μαγικά εξάγραμμα" του Ι Τσινγκ), "Αστρολογικός Πίνακας της χρονιάς".
Για τους αμύητους, η ΜΟΥΛΑΝ είναι μια Κινέζα ηρωίδα του Disney, η "ιστορία" της οποίας προβάλλεται στους κινηματογράφους αυτές τις μέρες των εορτών.
Θα πρέπει να θυμίσουμε ότι η κολοσσιαία πολυεθνική εταιρία Walt Disney, από τις πρωτοπόρους στα cartoon, προβάλλει συχνότατα αποκρυφιστικά και νεοεποχίτικα πρότυπα στα περιοδικά και τις ταινίες της.
Στις ετήσιες μεγάλου μήκους ταινίες κινουμένων σχεδίων, τις οποίες δρομολογεί την περίοδο ακριβώς των Χριστουγέννων, τα αποκρυφιστικά μηνύματα και οι διδασκαλίες κατέχουν σήμερα βασική θέση, σε σχέση με τις παλαιότερες, που βασίζονταν στο παιδικό παραμύθι (Σταχτοπούτα, Χιονάτη, Πεντάμορφη, Κοιμωμένη κ.ά.). Ετσι παρακολουθήσαμε προ διετίας την "ΠΟΚΑΧΟΝΤΑΣ" να αναβιώνει όλη την παγανιστική θρησκεία των Ινδιάνων της Β. Αμερικής, διδασκαλία που ταυτίζεται με τη Νέα Εποχή του Υδροχόου (New Age). Φέτος σειρά έχουν προφανώς Ταοϊσμός, ο Βουδισμός και τα άλλα θρησκευτικά συστήματα της Κίνας - βασικά επίσης δόγματα της Νέας Εποχής, στα οποία έρχεται η ΜΟΥΛΑΝ να μας μυήσει. Ο γιγάντιος μηχανισμός προώθησης των πωλήσεων της Disney κινητοποιείται, για μια ακόμα φορά σε διεθνές επίπεδο, με τους κατά τόπους αντιπροσώπους της, φυσικά και στη χώρα μας.
Δεν είναι τυχαίο ότι μέλη της οικογένειας των Ελλήνων εκδοτών του Μίκυ Μάους έδειξαν με κάθε τρόπο και από τα έντυπά τους τη συμπόρευσή τους με το πνεύμα της Νέας Εποχής του Υδροχόου - τα κύρια άρθρα του εκδότη στη "Γυναίκα", όπου εγκωμιάζουν τη Νέα Εποχή και ο Ινδός γκουρού Σάι Μπάμπα είναι ένα ελάχιστο δείγμα.
Είναι γνωστό ότι οι μεγάλες πολυεθνικές κι οι εγχώριοι αντιπρόσωποί τους έχουν σαν κύριο στόχο το χρήμα και την απ' αυτό απόκτηση δύναμης. Είναι γνωστό επίσης ότι καταφέρνουν να συνδυάζουν τέλεια αυτή τους τη βουλιμία με τις θρησκευτικές τους επιλογές, στα πλαίσια της New Age. Οτι, για να επιτύχουν τα παραπάνω, πρέπει να "εκπαιδεύσουν" το κοινό με κάθε μέσον και μάλιστα από την προσχολική και σχολική ηλικία είναι ιδιαίτερα φανερό. Ομως και το δικό μας καθήκον είναι να μην επιτρέψουμε τίποτε από τα παραπάνω, ειδικά όταν αυτά έχουν σαν στόχο τα παιδιά μας".