Το 79% των θυμάτων παραπλανητικής διαφήμισης είναι γυναίκες. Αυτό τονίζει σε ανακοίνωσή του το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ), τονίζοντας ότι η γυναίκα αποτελεί μαζί με το παιδί τούς κυριότερους στόχους της διαφήμισης και του σύγχρονου marketing, καθώς η γυναίκα είναι εκείνη που σε μεγάλο βαθμό αποφασίζει για τις καθημερινές αγορές για το σπίτι, με εξαίρεση τα διαρκή προϊόντα. Η ίδια, δε, συνήθως αποφασίζει και διαμορφώνει τις καταναλωτικές ανάγκες των παιδιών. Ωστόσο, επισημαίνεται ότι οι διαφημίσεις που απευθύνονται στις γυναίκες είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση με εκείνες που απευθύνονται στους άνδρες παραπλανητικές, υπεραπλουστευμένες, στηριγμένες σε "επώνυμες" μαρτυρίες χωρίς αντίκρισμα.
Οπως αναφέρει το ΙΝΚΑ, από τις 6.426 καταγγελίες σχετικές με ζητήματα διαφήμισης που καταγράφτηκαν το 1997 οι 5.076 ή ποσοστό 79% έγιναν από γυναίκες - θύματα τέτοιων παραπλανητικών μεθόδων, οι οποίες αρκετές φορές συνδέονται με τη φύση των προωθούμενων προϊόντων και υπηρεσιών όπως δευτερεύουσες συσκευές και είδη νοικοκυριού, παραϊατρικά προϊόντα και υπηρεσίες "αδυνατίσματος", προϊόντα για το παιδί κλπ.