Ο χρόνος τρέχει, και το μέλλον έχει ήδη φθάσει. Σε χρόνο ενεστώτα λοιπόν η ΤΟΥΟΤΑ παρουσίασε το YARIS, ένα φουτουριστικό μικρό, το οποίο βασίζεται στο περσινό πρωτότυπο FUN TIME.
Το μικρό δίνει αίσθηση κόμπακτ χάρη στις κυρτές επιφάνειες, τους προφυλακτήρες και τα φώτα, που δένουν σε ένα σύνολο που δίνει την εικόνα "αδιάρρηκτης" ενότητας.
Η βάση του αυτοκινήτου, το πάτωμα, είναι εντελώς επίπεδο βοηθώντας στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους. Με μήκος μόλις 3,61μ. έχει πρόβολους πολύ μικρούς ώστε να εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο το εσωτερικό του. Οσο για την ασφάλεια, έχει σχεδιαστεί στη λογική του σάντουιτς, που αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Εσωτερικά δεσπόζει ο χώρος των οργάνων που είναι τοποθετημένα στο κέντρο, σε κονσόλα που περιλαμβάνει και το λεβιέ ταχυτήτων που είναι κρεμαστός. Στο σαλόνι όλα είναι στρογγυλά, και η γραμμή που δεσπόζει είναι η καμπύλη. Ο χώρος είναι αρκετός, για μικρό αυτοκίνητο και αυτό οφείλεται κυρίως στο πλάτος του YARIS, που σε συνδυασμό και με το μεγάλο ύψος δίνει αίσθηση ευρυχωρίας.
Ο κινητήρας είναι 1.000 κ.εκ., τετρακύλινδρος, δεκαεξαβάλβιδος, με απόδοση 68 ίππους. Η εξαιρετική αυτή επίδοση είναι αποτέλεσμα της τεχνολογίας που έχει εφαρμοστεί και αφορά το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Αυτό το σύστημα έχει ευεργετικά αποτελέσματα και στην κατανάλωση,που σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της ΤΟΥΟΤΑ περιορίζεται στα 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Εμείς οι Ελληνες θα αργήσουμε να δούμε το YARIS από κοντά, αν και ο σχεδιαστής του είναι ο Σωτήρης Κωβός από το Αγρίνιο. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει αρχικά μόνο στην Ιαπωνία, ενώ αργότερα θα επεκταθεί και στην Ευρώπη, όπου έχει δημιουργηθεί ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο στην πόλη Βαλενσιένες της Γαλλίας.