Συνεργεία της Τροχαίας διαπίστωσαν ούτε λίγο - ούτε πολύ 48 σημεία, τα οποία είναι κίνδυνος - θάνατος για τους οδηγούς
Γεμάτοι δεκάδες παγίδες για τους οδηγούς είναι η Εθνική Οδός Πάτρας - Αθήνας - Θεσσαλονίκης και ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου - Τρίπολης, όπως διαπίστωσαν συνεργεία της Τροχαίας, τα οποία διενήργησαν σχετικό έλεγχο ύστερα από εντολή του υπουργού Δημόσιας Τάξης, Γ. Ρωμαίου. Τα συνεργεία αυτά διαπίστωσαν, ούτε λίγο - ούτε πολύ, 48 σημεία, τα οποία είναι κίνδυνος - θάνατος για τους οδηγούς και τα οποία δόθηκαν χτες στη δημοσιότητα, προκειμένου να τα πάρουν υπόψη τους όσοι θα φύγουν για το τριήμερο της 28ης Οκτώβρη. Και να φανταστεί κανείς ότι τα 48 αυτά σημεία ανακάλυψαν τα συνεργεία της Τροχαίας, ύστερα από μια πρώτη καταγραφή, ενώ το υπουργείο Δημόσιας Τάξης τονίζει ότι η καταγραφή των προβλημάτων στο συγκεκριμένο, αλλά και στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο της χώρας, θα συνεχιστεί και όταν διαπιστώνονται ελλείψεις ή φθορές στη σήμανση και στο οδόστρωμα, θα ενημερώνονται οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι οποίες προφανώς έχουν... μεσάνυχτα για την κατάσταση του χώρου ευθύνης τους, γι' αυτό άλλωστε και δεν έχουν πάρει κανένα μέτρο για την ασφάλεια των οδηγών!
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της έρευνας είναι ότι υπάρχουν κακοτεχνίες, ακόμη και σε τμήματα, η κατασκευή των οποίων ολοκληρώθηκε μόλις πριν λίγους μήνες - για να μην αναφέρουμε βέβαια τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης, που παραδόθηκε πριν λίγα χρόνια. Αλλωστε, όπως είναι γνωστό, το ΥΠΕΧΩΔΕ εξαιτίας των κακοτεχνιών αυτών έχει αρνηθεί να παραλάβει επίσημα μέχρι τώρα τα έργα αυτά, που υποτίθεται ότι έχουν ολοκληρωθεί. Το μόνο όμως που κάνει μέχρι στιγμής είναι να απευθύνει εκκλήσεις στους εργολάβους για να διορθώσουν τις κακοτεχνίες, χωρίς βέβαια κάποιο αποτέλεσμα.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι, όπως διαπιστώνει η Τροχαία, στα τμήματα όπου γίνονται έργα διαπλάτυνσης εξακολουθεί να υπάρχει έλλειψη σηματοδότησης, παρά τις "λεονταριστικού" τύπου απειλές που εκτόξευσε πριν από ένα χρόνο ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Κ. Λαλιώτης, προς τις υπηρεσίες του και τους εργολάβους να ελέγχουν και να τηρούν τις προδιαγραφές στον τομέα αυτό.
Και δε μιλάμε βέβαια για τα τμήματα αυτά του οδικού δικτύου, όπου υπάρχει ολισθηρότητα του οδοστρώματος, γιατί η επίστρωση με αντιολισθητικό οδόστρωμα δεν προβλέπεται στις ποιοτικές προδιαγραφές ακόμη και από τα νέα οδικά έργα, εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις!...
Τα επικίνδυνα σημεία που εντόπισε η Τροχαία είναι τα εξής:
Αλήθεια, δεν υπάρχει και γι' αυτές τις παραλείψεις κάποιος εισαγγελέας, ή όλοι έχουν στραφεί μόνο στους μεθυσμένους οδηγούς;