Οπως οι αρχαίοι πρόγονοί μας, σε κάπως παρόμοιες περιπτώσεις, προσέτρεχαν στα Μαντεία και όπως κάνουν αρκετοί σύγχρονοί μας, καταφεύγοντας στα καναλοπροβαλλόμενα "Μέντιουμ", απευθύνθηκαν και στον αρχιπροϊστάμενο της Θέμιδος, τον γνωστότατο πια ανά το πανελλήνιο, ίσως και πιο πέρα για το ...αδέκαστο της κρίσης του.
Και να σου τον ο Βαγγέλης στα κανάλια στις 27 Αυγούστου να αποφαίνεται επί του θέματος. Ιερότατη στιγμή. Θα έκρινε τους απανταχού της επικράτειας γιωταχήδες. Μάτια και αυτιά καρφώθηκαν στο γυαλί. Και ο "επί δεκαπενταετίας ανενεργός εις τα νομικά δρώμενα", ως είχε δηλώσει αναλαμβάνοντας το υπουργείο του, εθεάθη σοβαρευόμενος, αυστηροβλέπων, ολιγόλογος. Σωστός Κάτων ο Τιμητής. Ετυμηγορών απεφάνθη δικαιολογών τη δικαστική απόφαση: "Και το αυτοκίνητο, είπε, γίνεται μέσον προς διάπραξιν εγκλήματος".
Μεταφέροντας ακολούθως την αυστηρότητα της Θεμί-δειας γνώμης επί των ναρκωτικών, υπήρξε τω όντι απηνής: "Οι έμποροι ναρκωτικών, ελάλησε, είναι οι πιο απαίσιοι και επικίνδυνοι εγκληματίες που σκοτώνουν τη νεολαία. Και διαθέτουν μυθώδη ποσά για να επηρεάζουνλειτουργούς (του κράτους του, δηλαδή). Και ανάλογα πρέπει να τους αντιμετωπίζει η κοινωνία"!..
Θυμήθηκαν οι δόλιοι τις εκρήξεις του, τις κρωγμές, τους σεληνιασμούς του και τις ακατονόμαστες βρισιές του κατά του ΚΚΕ και γιατί τόλμησε να καταγγείλει την περί "μαλακού και ακίνδυνου χασίς" θεωρία του ομογάλακτου συναδέλφου του Γ. Α. Παπανδρέου. Και διερωτήθηκαν: Μα, πώς είναι δυνατό, ο ένας τους να προπαγανδίζει το χασίς και ο άλλος να κατηγορεί την κοινωνία για αδράνεια; Και τα Δικαστήρια, η Αστυνομία, η Εκκλησία, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα; Και, και... δε θα βάλουν χέρι για να καθαρίσουν αυτή την κόπρο του καπιταλισμού;
Και κάποιοι που επί Σημιτείας του ΠΑΣΟΚ αναταράζονται από διαδοχικούς και αναπόφευκτους συνειρμούς, θυμήθηκαν και τον γνωστό συνοδοιπόρο του, επί του "κοινωνικού διαλόγου", Λεωνίδα Κύρκο, τον επιλεγόμενο και ως επαγγελματία δολιοφθορέα της σοσιαλιστικής ιδέας, τον είδαν να τον συντροφεύει στην απόπειρα προς οικοδόμηση της "Κεντροαριστεράς" προς ευόδωσιν της... κοινωνικής προόδου.
Παρίσης ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ