Από σύσκεψη, με αντικείμενο τα πολλά και χρονίζοντα προβλήματα που αντιμετωπίζει το συγκρότημα "ΣΚΥΠ", προέκυψε συγκεκριμένο πλαίσιο και χρονοδιάγραμμα επίλυσής τους. Οι αρμόδιοι καλούνται να απαντήσουν με πράξεις
Σε συγκεκριμένες ενέργειες πίεσης για την επίλυση των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η δημόσια εκπαίδευση προχωρεί πλέον το Μέτωπο Παιδείας Πειραιά,δείχνοντας έτσι ότι ο συντονισμένος αγώνας διεκδίκησης πάνω στα συγκεκριμένα προβλήματα, είναι ο μόνος δρόμος που μπορεί να επιβάλλει λύσεις. Ετσι, η σύγκληση ευρείας σύσκεψης για τα πολλά και χρονίζοντα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολικό συγκρότημα"ΣΚΥΠ" (πρώην Σχολή Κλωστοϋφαντουργών Πειραιά), κατέληξε σε συγκεκριμένο πλαίσιο και χρονοδιάγραμμα για τις απαιτούμενες ενέργειες. Το χρονοδιάγραμμα αυτό κοινοποιήθηκε στους αρμόδιους (Νομαρχία, Δήμο, υπουργείο Παιδείας) με την υπογράμμιση ότι αν δεν αρχίσει και εξελιχτεί η εφαρμογή του, θα υπάρξει "μεθόδευση και κλιμάκωση των παρεμβάσεων".
Στο συγκρότημα "ΣΚΥΠ", όπου συστεγάζονται το 1ο ΤΕΛ, το 4ο Εσπερινό ΤΕΛ, η 1η ΤΕΣ και το ΙΕΚ, αντιμετωπίζει σωρεία σοβαρών προβλημάτων συντήρησης και επισκευών, με αποτέλεσμα να υπολειτουργούν τα εργαστήρια και να υπάρχει κίνδυνος για την υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Λείπουν αίθουσες διδασκαλίας, μιας και φιλοξενείται το ΙΕΚ, προσωρινά... από το 1993. Ταυτόχρονα ο Δήμος Πειραιά δε δίνει τα κονδύλια για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων με αποτέλεσμα το χρέος του προς τη σχολική επιτροπή να ανέρχεται σε αρκετά εκατομμύρια.
Στη σύσκεψη που έγινε στο χώρο του σχολείου, συμμετείχαν ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Πειραιά Π. Γιαννακόπουλος, ο πρόεδρος και ο γραμματέας της Ομοσπονδίας Γονέων Πειραιά Κ. Κυριακοπούλου και κ. Ναζεντιάδης, ο αντιπρόεδρος του Δ Διαμερίσματος κ. Γιεραμάς, η πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής κ. Καλή, ο νομαρχιακός σύμβουλος της ΝΑΣ κ. Λαγονίκας, διευθυντές και εκπαιδευτικοί από τα προαναφερθέντα σχολεία, εκπρόσωποι των μαθητών κ. ά. Ελαμψαν διά της απουσίας τους, αν και προσκλήθηκαν, ο νομάρχης Πειραιά, ο δήμαρχος και οι διευθυντές Δευτεροβάθμιας και Τεχνικής Εκπαίδευσης.
Το χρονοδιάγραμμα επίλυσης των προβλημάτων, που κοινοποιήθηκε στους αρμόδιους, είναι το εξής: