Σε νέα φάση μπαίνουν οι ανταγωνισμοί και ο πόλεμος συμφερόντων γύρω από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ενώ οι παρασκηνιακές διαπραγματεύσεις για την επιλογή της εταιρίας - μάνατζερ στα ναυπηγεία συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Χτες, με απόφαση της πιστώτριας τράπεζας ΕΤΒΑ, έκλεισε οριστικά ο κύκλος των διαπραγματεύσεων με την Αγγλική εταιρία VSEL, ο οποίος διήρκεσε πάνω από ενάμιση μήνα, και την προσεχή Δευτέρα αρχίζουν οι διαπραγματεύσεις με την VSEL, εταιρία η προσφορά της οποίας είχε απορριφθεί ως ασύμφορη.
Σε χτεσινή σύσκεψη το ΔΣ της ΕΤΒΑ απέρριψε οριστικά τη νέα πρόταση της βρετανικής εταιρίας VSEL, που, ύστερα από συνεχείς παρατάσεις, έφτασε αργά προχτές το βράδυ με φαξ στα γραφεία της τράπεζας. Η πρόταση της VSEL έκανε λόγο για συνυπογραφή της σχετικής συμφωνίας με θυγατρική της εταιρία, την οποία θα σύστηνε ειδικά για το σκοπό αυτό και στην οποία στη συνέχεια θα εκχωρούσε τα δικαιώματά της. Μετά την εμμονή αυτή της αγγλικής εταιρίας στο να μη δέχεται ουσιαστικά να αναλάβει καμία ευθύνη για την οικονομική διαχείριση των ναυπηγείων,η ΕΤΒΑ αποφάσισε τη λήξη των διαπραγματεύσεων και την έναρξη νέων με τη δεύτερη εταιρία BROWN AND ROOT. Πρόκειται για απόφαση που θα υπονομεύσει ακόμη περισσότερο το μέλλον των ναυπηγείων, αφού και οι προθέσεις της εν λόγω εταιρίας, όπως και της προηγούμενης, έχουν ήδη φανεί απ' τη βελτιωμένη προσφορά της, η οποία απορρίφτηκε ως ασύμφορη. Συγκεκριμένα η προσφορά της αναφερόταν σε σταθερή αμοιβή 523 εκ. δρχ. ετησίως, η οποία θα προσαυξάνεται κατά 10% ετησίως και κατά 5% επί της αυξήσεως της παραγωγής συν ποσοστό 5% επί των κερδών. Απ' την εξέλιξη των διαπραγματεύσεων αυτών θα κριθεί και το μέλλον του νέου ιδιοκτησιακού καθεστώτος των ναυπηγείων (51 - 49%), το οποίο φαίνεται ότι σκοντάφτει στα πρώτα του βήματα.