Εμείς δεν πολυπαραξενευτήκαμε από το... ARISTERA στην αφίσα του Συνασπισμού. Από καιρό έχουμε καταλάβει, ότι προηγείται στους υπολογισμούς τους η διαφήμιση, παρά η προπαγάνδα και το πολιτικό μήνυμα. Οι εμπνευστές της αφίσας γνώριζαν, ότι θα δεχτούν κριτικές από κάθε άποψη, αισθητική, γλωσσολογική, ιδεολογική... Ομως το "έχουν πιάσει από αλλού" το θέμα. Προτιμούν τη γνωστή αμερικάνικη διαφημιστική αρχή "λόγος να γίνεται... ", από το μήνυμα - αφορμή για ιδεολογικό λόγο και διαμόρφωση της συνείδησης. Είναι η ίδια αρχή που επιλέγει ο έμπορας για να τραβήξει την προσοχή και να πουλήσει αμφίβολης ποιότητας ή άχρηστα, ακόμα και επιβλαβή προϊόντα. Είναι η λογική που προτιμά τον θόρυβο και τα "χάπενινγκς" από τη μαζική ουσιαστική δράση. Είναι η επιλογή της μοναξιάς του "εξυπνάκια" που ετοιμάζει - κάνει το "κόλπο" αντί της οργανωμένης αγωνιστικής στάσης ζωής και δράσης. Μετά την "παράσταση" το απόλυτο κενό... Και τελικά, αυτό που μένει στη μνήμη, είναι μόνο τα πολύχρωμα φώτα...