Αυξημένες κατά 38,8% εμφανίζονται οι τηλεφωνικές και γραπτές καταγγελίες και τα ερωτήματα που καταγράφηκαν στη γραμμή 1520 της γενικής γραμματείας καταναλωτή μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2006 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2005. Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε χτες στη δημοσιότητα η πολιτική ηγεσία της γενικής γραμματείας, σύμφωνα με τα οποία ακόμη:
Το γεγονός ότι κάθε χρόνο αυξάνεται ο αριθμός των καταναλωτών που απευθύνεται στο 1520, αναζητώντας λύσεις στα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζει στις συναλλαγές του, μαρτυρά αφενός τα αδιέξοδα που δημιουργεί η πολιτική της εκχώρησης πλήρους ασυδοσίας στην «ελεύθερη αγορά» και στους κάθε λογής κερδοσκόπους, αφετέρου την απροθυμία της κυβέρνησης να εφαρμόσει τα μέτρα εκείνα και τις πολιτικές που θα μπορούσαν να προστατέψουν αποτελεσματικά τα συμφέροντα των καταναλωτών. Και, αντί γι' αυτά, χρησιμοποιεί σαν άλλοθι για την απροθυμία της να εφαρμόσει τέτοιες πολιτικές ημίμετρα του τύπου της τηλεφωνικής γραμμής 1520.