«Νιώθω μέλος της Οικογένειας του Ιασώ».
Αυτό ήταν το πρώτο θέμα ενός πολυσέλιδου ερωτηματολογίου στο οποίο έπρεπε να απαντήσουν οι εργαζόμενοι του «Ιασώ» σε «έρευνα ικανοποίησης προσωπικού» που διενήργησε η διοίκηση του «Ιασώ» στις αρχές του Δεκέμβρη.
Ο εργαζόμενος έπρεπε να δώσει μία απ' τις παρακάτω απαντήσεις: 1. Συμφωνώ απόλυτα. 2. Συμφωνώ. 3. Δεν συμφωνώ ούτε διαφωνώ. 4. Διαφωνώ. 5. Διαφωνώ κάθετα.
Ακολουθούσε η ερώτηση «Νιώθω περήφανος για το ότι εργάζομαι στο Ιασώ» και ο εργαζόμενος έπρεπε να απαντήσει με τον ίδιο τρόπο όπως παραπάνω.
Η διοίκηση του «Ιασώ» δεν ανακοίνωσε τα αποτελέσματα, αλλά στο εισαγωγικό του ερωτηματολογίου σημείωνε: «Η συμπλήρωση του παρακάτω ερωτηματολογίου αποτελεί ένα βήμα ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ της διοίκησης του νοσοκομείου και των εργαζομένων στο ΙΑΣΩ, στα πλαίσια του κοινού σκοπού ο οποίος είναι η βελτίωση των συνθηκών εργασίας του προσωπικού και η αύξηση της παραγωγικότητας. Οι απαντήσεις οφείλουν να είναι ειλικρινείς και να εκφράζουν πλήρως τις απόψεις του εργαζομένου».
Οχι απλώς δεν είναι κοινοί οι στόχοι επιχείρησης και εργαζομένων αλλά απολύτως ασύμβατοι και αντίθετοι. Το κεφάλαιο είναι ειλικρινές μόνο στο κυνηγητό των κερδών και υπερκερδών του. Μάλιστα, η διοίκηση του «Ιασώ» χρησιμοποίησε τις συγγενικές σχέσεις κάποιων εργαζομένων για να δεχτούν τον εκβιασμό των οικειοθελών αποχωρήσεων με απειλές του τύπου: «Υπόγραψε γιατί έχεις και το παιδί σου ή το σύζυγό σου στην επιχείρηση και θα απολυθούν και αυτοί»!