«Οχι στην εκποίηση της Ολυμπιακής» έλεγε ο πρωτοσέλιδος τίτλος της προχτεσινής «Αυγής» και ο υπέρτιτλος και ο πλαγιότιτλος συμπλήρωναν: «Ευρεία συμφωνία σε ημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ για την ασφάλεια των πτήσεων» και «Αλ. Αλαβάνος: Να ακυρωθεί το μνημόνιο πώλησης. Θέλουμε μια άλλη δημόσια επιχείρηση - Χ. Καστανίδης: Να μην πουληθεί». Και δε λέμε, όσοι περισσότεροι λένε, να μην ξεπουληθεί η «Ολυμπιακή Αεροπορία» (ΟΑ), είναι γενικά καλό, αλλά - το λιγότερο - δεν είναι αρκετό. Το κρίσιμο ζήτημα βρίσκεται στο ερώτημα τι πρέπει να γίνει. Να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση; Ακόμη και όσοι συμμετείχαν στην προαναφερόμενη ημερίδα του ΣΥΝ, απαντούν όχι. «Αλλη δημόσια επιχείρηση» προτείνει ο πρόεδρος του ΣΥΝ, χωρίς την παραμικρή άλλη εξήγηση. Ισως, έχει ...ονειρευτεί μια ΟΑ, που θα λειτουργεί προς όφελος του λαού, στο πλαίσιο ενός καπιταλιστικού κράτους, που - κατά τα άλλα - θα υπηρετεί τους κεφαλαιοκράτες, τους νόμους της αγοράς, την εμπορευματοποίηση, τον ανταγωνισμό, κλπ., και, βέβαια, τις ανάλογες ευρωενωσιακές κατευθύνσεις και ντιρεκτίβες. Ισως, τα ίδια να έχει στο μυαλό του και ο Χ. Καστανίδης, που προωθούσε μέχρι πρότινος - ακόμη και ως υπουργός του ΠΑΣΟΚ - την πολιτική υπονόμευσης και ξεπουλήματος της Ο.Α., αλλά τώρα, είδε... το φως το αληθινό και προτείνει την «οργανωτική αναδιάρθρωση» και τον «συγκλονισμό» (;!) του «εθνικού αερομεταφορέα».