Τα έργα που εξαγγέλθηκαν από τους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών θα κληθούν να πληρώσουν διπλά οι κάτοικοι της πόλης
Eurokinissi |
Την επιβολή διοδίων και στην Εγνατία (φωτ. από την παρακαμπτήριο της Ασπροβάλτας) ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ... |
Την έναρξη των εργασιών μέσα στο 2005 των τριών μεγάλων έργων της Θεσσαλονίκης, δηλαδή του μετρό, της υποθαλάσσιας αρτηρίας και της επέκτασης του αεροδιαδρόμου, εξήγγειλε την Τρίτη το απόγευμα ο υπουργός Γ. Σουφλιάς στην έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης. Επίσης, ανακοίνωσε ότι στο στάδιο της προμελέτης είναι η κατασκευή ευρύτερου περιφερειακού δακτυλίου (Κόμβος Κ4 - Χορτιάτης - Θέρμη - Προφήτης - Εγνατία) 53 χιλιομέτρων και κόστους περίπου 300 εκατ. ευρώ, χωρίς να έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση. Ο Γ. Σουφλιάς, απαντώντας στις επιφυλάξεις που εκφράστηκαν για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων, δήλωσε πως όποιες προσφυγές γίνουν στο ΣτΕ θα απορριφθούν.
Ειδικά για την υποθαλάσσια αρτηρία, η οποία, σημειωτέον, θα γίνει με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης, ανακοίνωσε ότι θα υπάρχουν διόδια. Το αντίτιμο των διοδίων μετά την αλλαγή του νόμου είναι μεταβλητό και μπήκε ως κριτήριο επιλογής για το διαγωνισμό.
Τέλος, τις νέες σιδηροδρομικές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με την Κωνσταντινούπολη και τη Σόφια εγκαινίασε ο υπουργός Μεταφορών Μ. Λιάπης χτες στη Θεσσαλονίκη, ενώ εξήγγειλε την επέκταση μελλοντικά των δρομολογίων της νέας αμαξοστοιχίας προς Βουκουρέστι, Σκόπια και Βελιγράδι. Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται, όπως είπε, και η κατασκευή του «Πανευρωπαϊκού Αξονα Χ» (Θεσσαλονίκη - Σκόπια - Βελιγράδι - Ζάγκρεμπ - Λουμπλιάνα - Σάλτσμπουργκ).