Παρασκευή 24 Νοέμβρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΡΤΗΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ιδιωτικός δρόμος με διόδια

Ενημέρωση των φορέων της Θεσσαλονίκης για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου της υποθαλάσσιας αρτηρίας έκανε χτες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γ. Σουφλιάς, χαρακτηρίζοντας μεμψίμοιρους που θέλουν το κακό της πόλης όσους αντιδρούν στην κατασκευή του έργου.

Ο Γ. Σουφλιάς δεν απάντησε σχετικά με την επιλογή της κυβέρνησης να γίνει το έργο με αυτοχρηματοδότηση κι όχι να χρηματοδοτηθεί από εθνικούς πόρους, ενώ για να δικαιολογήσει τα διόδια που θα εισπράττουν οι ιδιώτες είπε πως οι οδηγοί που χρησιμοποιούν το κέντρο για να περάσουν από τα ανατολικά στα δυτικά της πόλης καταναλώνουν περισσότερη βενζίνη λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης!

Απαντώντας στην ενημέρωση που έκανε ο Γ. Σουφλιάς και σε όσες «τεχνικές αλλαγές» εξήγγειλε, η δημοτική παράταξη «ΘεσσαλοΝΙΚΗ Τώρα» τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι «σε καμιά περίπτωση δεν αλλάζει ο χαρακτήρας του έργου» και ότι «πρόκειται για ένα έργο-ιδιωτικό δρόμο που θα πληρώσει ο λαός της Θεσσαλονίκης και θα τον εκμεταλλεύονται οι "επενδυτές" για πάνω από 30 χρόνια».

Η ΝΑΣ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει τη στάση του προεδρείου της εκδήλωσης για την υποθαλάσσια αρτηρία, γιατί δε δόθηκε ο λόγος στον επικεφαλής της κίνησης και νομαρχιακό σύμβουλο, Γιάννη Ζιώγα. Ο λόγος δόθηκε σε εννέα άλλους ομιλητές που όλοι τους με παραλλαγές υποστήριξαν την υλοποίηση του έργου, αλλά η άποψη της κίνησης, που ήταν κατηγορηματικά αντίθετη στην κατασκευή του έργου, εμποδίστηκε να εκφραστεί.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ