«Αν η ζωή μας ήταν ταινία, θα ήταν ελληνική». Με αυτό το μήνυμα ξεκινάει τη διαφημιστική εκστρατεία του το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. «Ο ελληνικός κινηματογράφος πρέπει να επικοινωνεί με πολλούς τρόπους με το κοινό του», επισήμανε σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος του Κέντρου Κινηματογράφου Μάνος Ευστρατιάδης. «Ενας από αυτούς είναι η διαφήμιση. Προσπαθούμε από καιρό να διευρύνουμε την επικοινωνιακή μας πολιτική». Τη διαφημιστική αυτή εκστρατεία δημιούργησε αφιλοκερδώς η BOLD για λογαριασμό του Κέντρου. Πρόκειται για μια σπονδυλωτή επικοινωνία, η εικόνα της οποίας στηρίζεται στις εικόνες του ελληνικού κινηματογράφου. Μέσα από ενδεικτικά στιγμιότυπα, προσεκτικά επιλεγμένα από ταινίες της πιο πρόσφατης, αλλά και της παλιότερης παραγωγής, το μήνυμα αναπτύσσεται στην τηλεόραση μέσα από σποτ διάρκειας 15`` έως 30``.
Αν όλα πάνε καλά - που το ευχόμαστε -, αν δηλαδή τα κανάλια δεχτούν να προβάλλουν τα σποτ - που το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο έκρινε ως κοινωνικό μήνυμα, τότε θα βρεθούν στον «αέρα» από το Σεπτέμβρη. Εκτός όμως από την τηλεόραση, στόχος είναι τα σποτ να παίζονται και στις κινηματογραφικές αίθουσες.
Αντίστοιχα, η έντυπη επικοινωνία σε εφημερίδες και περιοδικά συγκροτείται γύρω από το ίδιο κεντρικό μήνυμα και με την ίδια εικόνα που αποτελεί το κορυφαίο πλάνο του τηλεοπτικού σποτ.
Κάθε προσπάθεια του Κέντρου εντάσσεται στο στόχο της αύξησης των θεατών καθώς τα τελευταία μηνύματα είναι αισιόδοξα. Και καθώς το μεγάλο έλλειμμα των 800 εκατομμυρίων του Κέντρου μηδενίστηκε, όπως δήλωσε χτες ο Μάνος Ευστρατιάδης, στο εξής θα δοθούν περισσότερα χρήματα στην παραγωγή. «Λόγω του στόχου του μηδενισμού του χρέους - είπε - που έγινε μέσα σε 14 μήνες, συνειδητά υποσιτίσαμε τον ελληνικό κινηματογράφο, δώσαμε λιγότερα χρήματα στην παραγωγή».