Πρόκειται για την τρίτη προσέγγιση του πολυβραβευμένου σκηνοθέτη πάνω στην τραγωδία του Σοφοκλή, την οποία έπειτα από δίχρονη εντατική δουλιά, θα παρακολουθήσουμε, με ελληνικούς υπέρτιτλους, στο Ηρώδειο, αύριο, την Παρασκευή και το Σάββατο.
Τρέφοντας ιδιαίτερη αγάπη στους Ελληνες τραγικούς, το 1976 σκηνοθέτησε τον «Οιδίποδα Τύραννο», εισάγοντας στο έργο έναν ασυνήθιστα πολυπρόσωπο χορό (160 ηθοποιούς), ενώ δέκα χρόνια αργότερα ανέβασε την ίδια τραγωδία με πρωταγωνιστές τον Μικιτζίρο Χίρα και την Ασπασία Παπαθανασίου, περιορίζοντας το χορό σε 79 άτομα. Ο πρώτος «Οιδίποδας» παρουσιάστηκε στο θέατρο «Νισέι» και ο δεύτερος στο ιερό του ναού Τσουκίτζι.
Η ιδιομορφία του Νιναγκάβα όσον αφορά στον «Οιδίποδα», είναι ότι κάθε φορά τον παρουσιάζει διαφορετικό. Στην τρίτη εκδοχή, με τον Μανσάι Νομούρα του «Θεάτρου ΝΟ», στο ρόλο του Οιδίποδα και τη Ρέι Ασάμι ως Ιοκάστη, περιορίζει το χορό σε 20 άτομα, ενώ η παράσταση ενισχύεται από τη μουσική του Χ. Τόγκι, ένα τυπικό, αλλά ταυτόχρονα εκσυγχρονιστικό, δείγμα μουσικής της ιαπωνικής αυτοκρατορικής αυλής.
Η σημαντικότερη διαφορά της τρίτης σκηνοθεσίας του Νιναγκάβα εντοπίζεται από τον ίδιο στο κείμενο. Μένει απόλυτα πιστός στο πρωτότυπο, σε μετάφραση της πεπειραμένης με την αρχαιοελληνική τραγωδία Χ. Γιαμαγκάτα.