Εκτός από τις καλλιέργειες που καταστράφηκαν από το πρόσφατο κύμα κακοκαιρίας, σημαντικά προβλήματα αντιμετώπισαν και αρκετά νοικοκυριά, κυρίως λόγω καταστροφών στους ηλιακούς θερμοσίφωνες και σε κάθε είδους χάλκινες σωληνώσεις.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου του Συνδέσμου Εγκαταστατών Υδραυλικών Θερμικών και Κλιματιστικών Εργων, τα τηλέφωνα από πελάτες έφτασαν στο δεκαπλάσιο μέσα σε ένα τριήμερο και μέχρι χτες οι υδραυλικοί του συνδέσμου είχαν καταφέρει να εξυπηρετήσουν το 70 - 80% των περιπτώσεων. «Προτεραιότητα και κύριο μέλημα κάθε συναδέλφου ήταν να αποκτήσει και πάλι ο κόσμος υδροδότηση στα σπίτια του σε πρώτη φάση και έπειτα να γίνει ολοκληρωτική αποκατάσταση των ζημιών».
Τέλος, ο Σύνδεσμος τονίζει πως είναι δικαιολογημένα σε ένα βαθμό τα παράπονα που ακούστηκαν από καταναλωτές για μη εξυπηρέτησή τους και συμπληρώνει πως «σε τέτοιες περιπτώσεις, ο υδραυλικός έχει να αντιμετωπίσει ένα δίλημμα. Οχι κέρδους, αλλά ηθικής τάξεως. Είναι η ηθική υποχρέωση που έχει πρώτα έναντι των πελατών του και μετά έναντι όλων των άλλων».