Ακολουθούν: Ενα από τα λιγότερο γνωστά και σπάνια παιγμένα κείμενα του Μολιέρου, «Ο Αυτοσχεδιασμός των Βερσαλλιών», σε μετάφραση Λουίζας Μητσάκου και σκηνοθεσία Βασίλη Παπαβασιλείου, σε ενιαία παράσταση με τους «Καλόπιστους Θεατρίνους» του Μαριβώ, με τον κοινό τίτλο «Κατά λάθος πρόβες» (14/11).
Η «Γούνα» της πορτορικανής Μιγκντάλια Κρουζ είναι ένα σύγχρονο κείμενο για ένα παθιασμένο, αλλά και ιδιόμορφο ερωτικό τρίγωνο. Το έργο παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στο Φουαγιέ της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου, σε μετάφραση Αθηνάς Παραπονιάρη και σκηνοθεσία Μαρίας - Λουίζας Παπαδοπούλου (17/12).
Από Κυριακή 28/12 η Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου συνεχίζει για δεύτερη χρονιά την απόπειρά της να επικοινωνήσει με τον ποιητικό ελληνικό λόγο, μέσα από την παράσταση «Αυτό που δεν τελειώνει», σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού. Τα κείμενα ενσαρκώνουν οι ηθοποιοί της ομάδας της Πειραματικής Σκηνής. Τη μουσική έγραψε ο Νίκος Πλάτανος και τα σκηνικά και τα κοστούμια έκανε ο Σωτήρης Στέλιος. Στη δραματουργική επεξεργασία συνεργάστηκαν ο Στάθης Λιβαθινός και ο ποιητής Στρατής Πασχάλης, που έγραψε και τους στίχους των τραγουδιών της παράστασης.
Το «Καλιφόρνια ντρήμιν» του Βασίλη Κατσικονούρη είναι ένα σύγχρονο έργο, που αφουγκράζεται τις αγωνίες της νέας γενιάς. Μία εικόνα της ελληνικής κοινωνίας μέσα από τα μάτια τεσσάρων παιδιών που προσπαθούν να εκπληρώσουν τα όνειρά τους, να βγουν από τα αδιέξοδά τους και να βρουν το δρόμο τους. Σκηνοθεσία Τάκη Τζαμαργιά (6/2/04).
Από 17/2/04: Η Μαριάννα Κάλμπαρη στο «ρόλο» του συγγραφέα και ο Δημήτρης Λιγνάδης σε εκείνον του σκηνοθέτη, θα δοκιμάσουν να υλοποιήσουν μια ιδέα, στο φουαγιέ. Η μεταξύ τους συνάντηση να γεννήσει ένα έργο που θα γραφτεί «ζωντανά», κατά τη διάρκεια της πρόβας.
Ο «Μολιέρος» είναι ένα από τα σημαντικότερα θεατρικά έργα του Ρώσου συγγραφέα Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ. Ο συγγραφέας παρακολουθεί μέσα από το κείμενό του ένα κομμάτι από τη ζωή του μεγάλου Γάλλου δραματουργού: Το έργο παρουσιάζεται, σε μετάφραση του Λεωνίδα Καρατζά και σκηνοθεσία του Στάθη Λιβαθινού (17/4).