Τετάρτη 13 Αυγούστου 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Αυξάνονται οι καταγγελίες των καταναλωτών

Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των καταγγελιών που γίνονται στο ειδικό τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου, το οποίο βέβαια δεν επιλύει προβλήματα, αλλά... ενημερώνει για ό,τι ισχύει

Εντυπωσιακή αύξηση κατά 55% παρουσιάζουν τα τηλεφωνήματα που δέχτηκε μέσα στο επτάμηνο Γενάρη - Ιούλη, σε σύγκριση με εκείνα του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, η υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης που απαντά στο 1720. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει μεταξύ άλλων τα εντεινόμενα προβλήματα με τα οποία έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι οι καταναλωτές στην «ελεύθερη αγορά», χωρίς σε καμία περίπτωση να είναι αντιπροσωπευτικά του μεγέθους της καταλήστευσης και υπερεκμετάλλευσης των καταναλωτών.

Συνολικά στο επτάμηνο αυτό του 2003 στο 1720 πραγματοποιήθηκαν 4.509 τηλεφωνήματα έναντι 2.907 το αντίστοιχο του 2002. Από αυτά τα 3.662 αφορούν τον τομέα των υπηρεσιών και τα υπόλοιπα 847 εκείνον των αγαθών. Οπως προκύπτει από την ανάλυση των θεμάτων για τα οποία απευθύνθηκαν στην υπηρεσία οι καταναλωτές, τα ινστιτούτα αδυνατίσματος - γυμναστήρια και κέντρα διατροφής συγκέντρωσαν τις περισσότερες καταγγελίες που έφτασαν τις 1.515. Αυτό αποδεικνύει ότι ο χώρος αυτός παραμένει - παρά τους κατά καιρούς λεονταρισμούς του υπουργείου - ένας από τους χώρους όπου ελέω «ελεύθερης αγοράς» ζει και βασιλεύει η κερδοσκοπία, και μάλιστα με επικίνδυνες διαστάσεις που έχουν να κάνουν με την ίδια την υγεία των καταναλωτών. Ακολουθούν τα τηλεφωνήματα που είχαν να κάνουν με ερωτήματα γύρω από τις μισθώσεις κατοικιών που μετά την απελευθέρωσή τους έχει ανοίξει η όρεξη κερδοσκόπων ενοικιαστών που οδηγούν σε απόγνωση τους μισθοσυντήρητους ενοικιαστές με τα δυσθεώρητα ενοίκια που απαιτούν. Μεταξύ άλλων, καταγγελίες και ερωτήματα δέχτηκε η συγκεκριμένη υπηρεσία και για τις τράπεζες (συνολικά 58 τηλεφωνήματα καταγράφτηκαν στο επτάμηνο), για πωλήσεις εκτός καταστημάτων, για τις χρονομεριστικές μισθώσεις, για επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών κ.ά.

Στον τομέα των αγαθών τα ηλεκτρικά είδη συγκέντρωσαν τα περισσότερα τηλεφωνήματα (295) και ακολουθούν τα τρόφιμα (143) η ένδυση - υπόδηση (102) κ.ά.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ