Τα 2.738 έφτασαν τα τηλεφωνήματα που δέχτηκε το τετραψήφιο 1720 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, από καταναλωτές που είχαν να κάνουν καταγγελίες ή να απευθύνουν ερωτήματα, το πρώτο τετράμηνο του χρόνου. Ο αντίστοιχος περσινός αριθμός ήταν 1.867. Και φέτος φαίνεται ότι την πρωτιά στις καταγγελίες και τις απορίες των καταναλωτών στην κατηγορία των υπηρεσιών σε σύνολο 2.200 έχουν τα ενοίκια και συγκεκριμένα των κατοικιών, κάτι το οποίο είναι ενδεικτικό των αποτελεσμάτων της απελευθέρωσης των ενοικίων που άφησε τους ενοικιαστές έρμαια στις κερδοσκοπικές ορέξεις των ιδιοκτητών. Ακολουθούν τα ινστιτούτα αδυνατίσματος και τα γυμναστήρια και κέντρα διατροφής με 831 καταγγελίες, για τα οποία παρά τις παλιότερες αντίθετες διακηρύξεις του υπουργείου Ανάπτυξης εξακολουθούν να λειτουργούν ασύδοτα και παραπλανητικά για τους πελάτες τους.
Από τις 538 τηλεφωνικές καταγγελίες που συγκεντρώθηκαν στην κατηγορία των αγαθών τα περισσότερα σε σχέση με τα υπόλοιπα συγκεντρώνουν τα ηλεκτρικά είδη με 185 καταγγελίες και έπονται τα τρόφιμα με 81.