Τετάρτη 6 Αυγούστου 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Οι δικαιούχοι πληρώνουν την έλλειψη προσωπικού

Συνεχίστηκε και χτες η πρωτοφανής ταλαιπωρία των εργαζομένων της Θεσσαλονίκης που προσέρχονται κατά εκατοντάδες στους χώρους του Εργατικού Κέντρου, όπου λειτουργεί η υπηρεσία της Εργατικής Εστίας (ΕΕ) που χειρίζεται τα θέματα κοινωνικού τουρισμού και περιμένουν ώρες χωρίς να μπορούν να εξυπηρετηθούν λόγω έλλειψης προσωπικού της ΕΕ.

Μετά το θόρυβο που δημιουργήθηκε την πρώτη μέρα της προσέλευσης κόσμου στο ΕΚΘ για απογραφή τους στα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού, το ΕΚΘ σε χτεσινό Δελτίο Τύπου διευκρινίζει ότι το Εργατικό Κέντρο απλώς διαθέτει μέρος των χώρων και των υποδομών του στην Εργατική Εστία για την εξυπηρέτηση των δικαιούχων. Η όλη όμως διαδικασία έκδοσης και διάθεσης των εισιτηρίων κοινωνικού τουρισμού είναι ευθύνη της Εργατικής Εστίας, που οφείλει να διαθέτει τον απαραίτητο αριθμό υπαλλήλων για την εξυπηρέτηση των δικαιούχων, που δίκαια αγανακτούν.

Το ΕΚΘ τονίζει επίσης πως η θέση του είναι ότι η παραλαβή των εισιτηρίων από τους δικαιούχους πρέπει να γίνεται ταχυδρομικά, όπως γινόταν στο παρελθόν, για ν' αποφεύγονται τα προβλήματα της ταλαιπωρίας των εργαζομένων.

Σε δήλωσή του στο «Ρ» ο Παύλος Αρβανιτίδης, μέλος της Περιφερειακής Επιτροπής Θεσσαλονίκης της Εργατικής Εστίας, τονίζει ότι παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλει το υπάρχον προσωπικό της Εργ. Εστίας, με το σύστημα που έχει εφαρμοστεί τα τελευταία 2 χρόνια, δεν είναι δυνατό να εξυπηρετηθεί όλος αυτός ο κόσμος που ταλαιπωρείται αδικαιολόγητα. Οπως έχουν τα πράγματα σήμερα, τόνισε ο Π. Αρβανιτίδης, ένας εργαζόμενος πρέπει να χάσει 2 μεροκάματα και ατέλειωτες ώρες στις ουρές στους διαδρόμους της ΕΕ, για να πάρει ένα εισιτήριο κοινωνικού τουρισμού.

Η λύση είναι η άμεση πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού και η αποστολή των εισιτηρίων ταχυδρομικά, όπως γινόταν παλιότερα.

Η πεισματική άρνηση της ΕΕ, επισήμανε ο Π. Αρβανιτίδης, να προσλάβει το απαραίτητο προσωπικό και να επανέλθει στο σύστημα της ταχυδρομικής αποστολής, είναι μέρος της προσπάθειας που καταβάλλεται για την υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους εργαζόμενους. Κι αυτό δε γίνεται μόνο με τα εισιτήρια κοινωνικού τουρισμού, αλλά και άλλες υπηρεσίες, όπως ο βρεφονηπιακός σταθμός για τις εργαζόμενες μητέρες, της ΕΕ στη Θεσσαλονίκη, που υπολειτουργεί λόγω έλλειψης προσωπικού.

Ο Παύλος Αρβανιτίδης επισήμανε ότι όλα αυτά τα προγράμματα και οι παροχές της Εργ. Εστίας χρηματοδοτούνται με τα χρήματα των ίδιων των εργαζομένων και συνεπώς δεν τους κάνει χάρη κανένας. Οι εργαζόμενοι έχουν κάθε δικαίωμα να απαιτήσουν να παρέχονται σ' αυτούς οι υπηρεσίες που δικαιούνται και οι αρμόδιοι της Εργ. Εστίας και της κυβέρνησης έχουν υποχρέωση να ικανοποιήσουν το αίτημα αυτό και να πάρουν άμεσα μέτρα για να σταματήσει η ταλαιπωρία των εργαζομένων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ