Λευκά: Ργ7, Βδ7, Πζ2, Πζ8, Ια3, Ιδ6, Αθ2, Στρ. β6, γ2, ε3, ε7 (11)
Μαύρα: Ρδ5, Βθ6, Πθ3, Ιε1, Αβ3, Αγ1, Στρ. α6, β7, γ5, ε5, ε6, ζ5 (12)
Το ισχυρό:
Λευκά: Ρδ3, Βα7, Πβ7, Πζ4, Ιβ5, Ιβ8, Αγ3, Αε4, Στρ. α6, β6, γ4, δ2, ε2, ζ2, η3, θ3 (16)
Μαύρα: Ρδ1 (1)
Πρωτότυπο και δυναμικό πρόβλημα του Τζ. Κβινκ (1958), όπου τα 16 κομμάτια (!) του λευκού, θα δυσκολευτούν μεν, αλλά θα κάνουν ΜΑΤ το μοναχικό μαύρο βασιλιά σε (4) τέσσερις κινήσεις.
Λευκά: Ρη2, Βα8, Πδ5, Πε1, Ιη6, Αβ1, Στρ. ε3 (7)
Μαύρα: Ρε4, Ββ3, Ιγ2 (3)
Παίζουν τα λευκά και κάνουν ματ σε (2) δύο κινήσεις. 1. Ιζ4 (απειλεί 2. Βε8Χ) 1... Βα3 2. Πα5+ ματ. Αν 1... Ββ2 τότε 2. Πβ5+Χ. Στο 1... ΒΧΠδ5 2. ΑΧΙγ2+Χ. Επίσης 1... ΒΧε3 2. Βα4+ ματ!
Λύση του ισχυρού:
1. Πζ6! (απειλεί 2. Αζ3 και 3. Βδ5 ΠΧΒ 4. Ιγ4ματ) 1... Πδ5 2. Ιγ4+ Ρε4 3. Βα1! και 4. Ββ1Χ. Στο 1... Αδ5 2. Αδ6 Ρε4 3. Βγ8 και ακολουθεί 4. Βε6+ ματ. Τέλος, αν 1... Ιε1 2. Αδ5 ΠΧΑ 3. Ιγ4+ Ρε4 4. Πζ4+ ματ!